کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم مطرح کرد

آمادگی برای حضور50 هزار قمی در مراسم سالگرد امام خمینی(ره)

خبرگزاری فارس , 28 ارديبهشت 1397 ساعت 4:00

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: باید آماده باشیم که 50 هزار نفر از مردم استان قم در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حضور پیدا کنند.


به گزارش قم نیوز یونس عالی پور ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ویژگی‌های شهر قم اظهار کرد: این شهر خاستگاه انقلاب اسلامی است و باید اهمیت حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را برای مردم تبیین کنیم تا مردم در این مراسم شرکت کنند.

وی ادامه داد: نیازمند تبلیغ برای حضور گسترده مردم استان قم در سالگرد امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد هستیم، امسال به دلیل تقارن 14 خرداد با ماه رمضان، اعزام زائرین به به حرم امام راحل در روز 14 خرداد منحصر به مردم استان‌های پیرامون شهر تهران است.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: باید به هیأت‌های مذهبی در استان اطلاع رسانی شود تا شاهد حضور خانوادگی مردم در مراسم 14 خرداد باشیم، مردم حساسیت موضوع را بفهمند خودشان برای حضور در این مراسم پیش قدم می‌شوند.

عالی پور، حضور اصناف قم در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را دارای اهمیت دانست و تصریح کرد: حدود 40 هزار واحد صنفی در استان داریم، اصناف قم، انسان‌های معتقد و دوستدار انقلاب و امام خمینی(ره) هستند.

وی ادامه داد: همه کمیته‌های ستاد تسهیلات زائرین استان قم باید برای اعزام مردم استان به برنامه سالگرد امام خمینی(ره) و حضور زائرین در شهر قم در ایام 14 و 15 خرداد برنامه ریزی کنند، دستگاه‌های مختلف استان در این زمینه باید آمادگی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: مشکلات اعتباری برای اعزام زائرین به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) همیشه بوده است و این مشکلات حل می‌شود، نباید اجازه بدهیم که دشمن از این مراسم سوء استفاده کنند و باید آماده باشیم که 50 هزار نفر از مردم استان قم در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حضور پیدا کنند.

سید حسن رضوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم در بخش پایانی جلسه با اشاره به تامین اعتبارات مورد نیاز برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: هر سال با وجود مشکلات مالی، اعتبارات موردنیاز برای اعزام مردم به این مراسم فراهم شده است، شهرداری و شورای اسلامی شهر قم در این زمینه کمک کردند.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 64145

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64145/آمادگی-حضور50-هزار-قمی-مراسم-سالگرد-امام-خمینی-ره

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir