کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار قم مطرح کرد

شرکت 24 هزار شهروند قمی در مراسم سالگرد امام خمینی(ره)

خبرگزاری فارس , 28 ارديبهشت 1397 ساعت 6:00

فرماندار قم گفت: سال گذشته با هماهنگی دستگاه‌های مختلف، 24 هزار نفر از استان برای شرکت در مراسم سالگرد امام راحل به شهر تهران اعزام شدند.


به گزارش قم نیوز رضا سیار ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اعزام زائرین حرم امام خمینی(ره) از استان قم اظهار کرد: سال گذشته با هماهنگی دستگاه‌های مختلف، 24 هزار نفر از استان برای شرکت در مراسم سالگرد امام راحل به شهر تهران اعزام شدند، در سال جاری به دلیل وقوع این برنامه در ماه مبارک رمضان و عدم امکان اعزام زائرین از استان‌های دیگر، اعزام از قم همچون سال گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: ثبت نام مردم برای اعزام به حرم امام خمینی(ره) با سپاه است و پیش بینی تامین افطار برای زائرین هم در این ایام صورت گرفته است.

فرماندار قم افزود: باید برنامه‌های فرهنگی برای زائرین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) پیش بینی شود تا زائرین در طول مسیر از این برنامه‌ها برخوردار شوند.

سیار با اشاره به حضور زائرین در ایام 14 و 15 خرداد در استان قم اظهار کرد: در آن روزها به دلیل تعطیل بودن، احتمال حضور زائرین در شهر قم وجود دارد و باید امکانات برای استراحت زائرین در آن ایام در شهر فراهم شود.

وحید مقدم در ادامه این جلسه گفت: در ایام 14 و 15 خرداد با توجه به تعطیلات پیش بینی حضور گسترده زائرین را در شهر قم داریم و برنامه ریزی برای تردد راحت تر زائرین را در این ایام در شهر قم خواهیم داشت.

دبیر شورای ترافیک استان قم در پایان خاطرنشان کرد: کاروان‌های زائرین حرم امام خمینی(ره) از استان قم به شهر ترهران با اسکورت پلیس راه تردد خواهند کرد، همچنین امسال تعدادی اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی قم شده است که امکان استفاده از این اتوبوس‌ها برای اعزام زائرین به حرم امام راحل وجود دارد.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 64146

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64146/شرکت-24-هزار-شهروند-قمی-مراسم-سالگرد-امام-خمینی-ره

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir