کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرنوشت آتليه‌طهران و فوتسال قم در هاله‌اي از ابهام

خبرگزاری فارس , 28 ارديبهشت 1397 ساعت 9:00

سرنوشت تيم فوتسال آتليه‌طهران قم براي دومين فصل متوالي حضور در مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.


به گزارش قم نیوز تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در نخستین مسابقه خود از دومین فصل متوالی حضور در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف شهرداری ساوه می‌رود، دیداری که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران در تیرماه به انجام می‌رسد.

آتلیه‌طهران تیمی است که اخیرا سه بازیکن آن از سوی کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران دعوت شده‌اند، تیمی که در سال 1395 در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشت و با کسب مقام نایب‌قهرمانی به لیگ برتر راه یافت.

این تیم در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 1396 نماینده قم در لیگ برتر ایران بود و بین 14 تیم حاضر در این دوره به مقام پنجم دست یافت، رتبه‌ای که بعد از مقام نایب‌قهرمانی صبا در سال 1391 بهترین جایگاه فوتسال قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بود.

آتلیه‌طهران قم در حالی نخستین حریف و برنامه کامل بازی‌های خود را شناخت که هنوز وضعیت‌ این تیم برای حضور در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مشخص نیست و با توجه به محدودیت زمان، ظاهرا فوتسال قم در لیگ جدید نیز با چالش‌هایی مواجه است.

بعد از اینکه نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران در نخستین‌بار فصل حضور آتلیه‌طهران قم در این سطح از رقابت‌های باشگاهی با کسب مقام پنجم همراه بود، این تیم باید از نخستین ماه فصل تابستان در بیستمین دوره لیگ برتر ایران به مصاف حریفان خود برود.

بعد از اینکه قرعه‌کشی دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برگزار شد، تیم آتلیه‌طهران قم در هفته نخست این مسابقات در ساوه با تیم شهرداری ساوه دیدار می‌کند، ضمن اینکه آخرین بازی نماینده قم در لیگ جدید با تیمی است که جایگزین تاسیسات دریایی تهران خواهد شد.

 

برنامه دیدارهای آتلیه‌طهران در نیم فصل نخست

هفته اول : شهرداری ساوه - آتلیه‌طهران قم

هفته دوم : آتلیه‌طهران قم - گیتی پسند اصفهان

هفته سوم: مقاومت قرچک - آتلیه‌طهران قم

هفته چهارم : آتلیه‌طهران قم - سن ایچ ساوه

هفته پنجم : فرش آرا مشهد - آتلیه‌طهران قم

هفته ششم : آتلیه‌طهران قم - آذرخش بندرعباس

هفته هفتم : مس سونگون - آتلیه‌طهران قم

هفته هشتم: آتلیه‌طهران قم - ارژن شیراز

هفته نهم : شهروند ساری - آتلیه‌طهران قم

هفته دهم: آتلیه‌طهران قم - اهورا بهبهان

هفته یازدهم : حفاری خوزستان - آتلیه‌طهران قم

هفته دوازدهم : آتلیه‌طهران قم - مقاومت البرز

هفته سیزدهم : نماینده تهران (جایگزین تاسیسات دریایی) - آتلیه‌طهران قم

انتهای پیام / 138


کد مطلب: 64150

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64150/سرنوشت-آتليه-طهران-فوتسال-قم-هاله-اي-ابهام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir