کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اداره کل انتقال خون استان قم:

مردم اهدای خون در ماه رمضان را به شب‌های قدر موکول نکنند

خبرگزاری فارس , 28 ارديبهشت 1397 ساعت 12:00

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم گفت: از شهروندان قمی درخواست دارم که اهدای خون را در ماه مبارک رمضان به شب‌های قدر موکول نکنند.


به گزارش قم نیوز علیرضا کبیری امروز با اشاره به وضعیت کار پایگاه انتقال خون استان قم در ماه رمضان اظهار کرد: مرکز انتقال خون روح الله واقع در میدان روح الله در طول ماه مبارک رمضان پذیرای برادران و خواهران روزه دار برای اهداف خون است.

وی ادامه داد: ساعت فعالیت مرکز انتقال خون روح الله در ماه مبارک رمضان در نوبت صبح از ساعت هشت تا 13 و در نوبت بعد از افطار از ساعت 21:15 تا 1:30 بامداد است.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم افزود: اهدای انتقال خون در اوایل ماه رمضان کاهش پیدا می کند، به همین دلیل از شهروندان قمی درخواست دارم که اهدای خون را به شب‌های قدر موکول نکنند و در طول ماه مبارک رمضان هم اهدای خون داشته باشند، چون بسیاری از بیماران به صورت مستمر به خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند.

کبیری با اشاره به وضعیت اهدای خون شهروندان در استان قم اظهار کرد: بیشترین میزان اهدای خون در استان توسط شهروندانی با گروه خونی O مثبت است و این گروه خونی هم بیشتر در قم مصرف می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پایگاه مرکزی انتقال خون استان قم در خیابان 15 خرداد برای بهسازی و افزایش فضای ساختمانی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 64153

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64153/مردم-اهدای-خون-ماه-رمضان-شب-های-قدر-موکول-نکنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir