کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمایش «تمام من، همه عدو» به روی صحنه رفت

خبرگزاری ايرنا , 28 ارديبهشت 1397 ساعت 18:00

نایب رئیس انجمن نمایش قم گفت: همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان ، نمایش«تمام من، همه عدو» به کارگردانی مهدی ملاک و تهیه کنندگی علیرضا به همت گروه نمایشی تئاتر شب گذشته دراین استان بر روی صحنه رفت.


به گزارش قم نیوز علی فرحناک روز جمعه  اظهار داشت: این نمایش با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری قم به مدت یک ماه در فرهنگسرای جوان اجرا می شود.
وی افزود: نمایش ' تمام من ، همه عدو ' با موضوع دفاع مقدس است که در آن به روایت 2 دشمن که به مدت زمان 30 سال به اجبار در خانه ای زندگی می کنند، می پردازد.

وی با اشاره به هنرمندی مهدی رکنی و مهدی ملاک دراین نمایش گفت: مرتضی شاه کرم ، نویسنده ، عطا منتظری مشاور طرح، مجتبی رضایی مجری طرح، فرحان فرحناک مدیر تبلیغات، احمد شریفی طراح صحنه و نور، هومن پیری دستیار صحنه و نور، محمدرضا مورخی موسیقی، هادی معزی طراح گرافیک و ناهید خشنودیان به عنوان منشی صحنه دراین نمایش همکاری دارند.

فرحناک با اشاره به اینکه این نمایش برای بار دوم در قم اجرایی شد گفت: یکی از کارهایی که گروه های تئاتری انجام می دهند با شناسایی نقاط ضعف و قوت، برگشت به کارهای موفقی می باشد که در گذشته اجرا شده است.
وی گفت: نمایش فوق با توجه به مقارن شدن ایام ماه مبارک رمضان و آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد ماه به روی صحنه رفت.
فرحناک گفت: نمایش ' تمام من ، همه عدو ' هرشب از ساعت ٢١:٣٠ دقیقه در فرهنگسرای جوان به روی صحنه می رود.
نایب رئیس انجمن نمایش استان قم خاطرنشان کرد: زمان اجرای این نمایش 55 دقیقه است که گوشه ای از بازتاب دوران جنگ را با یادآوری رشادت های دلاور مردان به نمایش می گذارد.
وی گفت: علاقه مندان می توانند با توجه به محدودیت مکانی که وجود دارد برای تهیه بلیت با شماره ٠٩٣٦١٨١٢٧٢٩تماس بگیرند.

انتهای پیام /138


کد مطلب: 64160

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64160/نمایش-تمام-همه-عدو-روی-صحنه-رفت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir