شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 64178
منبع : خبرگزاری فارس
در مسابقات قهرماني كشور

بانوان كونگ‌فوكار قم سوم شدند

قم نيوز : رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از موفقيت بانوان‌ كونگ‌فوكار قم در كسب مقام سوم رقابت‌هاي قهرماني كشور خبر داد.
بانوان كونگ‌فوكار قم سوم شدند
بانوان كونگ‌فوكار قم سوم شدند
به گزارش قم نیوز حسن عباسی امروز  اظهار کرد: تیمی که به نمایندگی از هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم راهی رقابت‌های قهرمانی زنان ایران شده بود با درخشش تک تک نفرات خود رتبه سوم تیمی کشور را برای ورزش قم و خانواده بزرگ این رشته به ارمغان آورد.

وی به عملکرد کونگ‌فوکاران قم در این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: خانم الهه قاسم‌زاده در این مسابقات فینالیست وزن آزاد شد، رقابت‌هایی که انتخابی تیم ملی  نیز به شمار می‌رفت و خانم فاطمه فروزنده دیگر کونگ‌فوکار خوب قم نیز با اقتدار به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم اضافه کرد: خانم مهین منتشلو نیز بعد از شکست دادن دو حریف خود راهی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شد تا مدال گرفتن خود از این مسابقات مهم و سرنوشت‌ساز را قطعی کند.

وی با بیان اینکه نخستین مدال طلای تاریخ کونگ‌فو بانوان قم در قسمت مبارزه توسط فاطمه فروزنده کسب شد، عنوان کرد: پایان مسابقات کونگ‌فو قهرمانی زنان ایران و انتخابی تیم ملی با قهرمانی تیم هیأت فارس همراه بود و کرمان روی سکوی سوم ایستاد، ضمن اینکه تیم هیأت قم رتبه ارزشمند سوم را به دست آورد.

عباسی تصریح کرد: تیم بانوان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم برای نخستین‌بار در تاریخ فعالیت این رشته ورزشی با کسب یک مدال طلا، یک نشان نقره و سه مدال برنز به مقام سوم تیمی کشور دست یافت که کسب این افتخار در سال 97 برای ورزش قم نیز یک دستاورد بزرگ بود.

وی در پایان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی بزرگسالان با حضور 240 بانوی کونگ‌فوکار در قالب 29 تیم از 27 استان به میزبانی هیأت کرمان به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcfcydv.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما