شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 64192
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

برنامه سخنرانی‌های حرم حضرت معصومه(س) در ماه رمضان

قم نيوز : منابر و سخنرانی‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با حضور چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف حوزوی طی ماه مبارک رمضان در هفت نوبت مختلف برگزار می‌شود.
برنامه سخنرانی‌های حرم حضرت معصومه(س) در ماه رمضان
برنامه سخنرانی‌های حرم حضرت معصومه(س) در ماه رمضان
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید حسن سعیدی از اساتید حوزه علمیه قم طی ایام ماه مبارک رمضان هر روز بعد از اقامه نماز جماعت صبح در شبستان امام خمینی(ره) برای زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به ایراد سخن خواهد پرداخت.

قبل از نماز صبح هر روز نیز در قالب برنامه سحرگهان حرم یکی از کارشناسان معارفی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به ایراد سخن خواهد پرداخت که این سخنرانی از شبکه‌های مختلف استانی و ملی منعکس می‌شود.

آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) طی ایام ماه مبارک رمضان هر روز قبل از نماز ظهر و عصر نیز میزبان سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد استاد حوزه علمیه قم خواهد بود و بعد از این نماز جماعت نیز زائران و مجاوران حرم مطهر از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی‌العالمیه بهره‌مند خواهند شد.

بر اساس این گزارش: در ادامه برنامه‌های روزانه حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت ماه مبارک رمضان قبل از آغاز آیین ترتیل‌خوانی عمومی قرآن کریم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی ساعت 14:45 دقیقه هر روز در شبستان امام خمینی(ره) به تفسیر آیات قرآن کریم خواهد پرداخت.

همچنین، طی 15 روز نخست ماه رمضان حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی از اساتید سطوح عالی حوزه قبل از نماز مغرب و عشاء در جمع زائران حرم کریمه اهل‌بیت(س) سخنرانی می‌کند و در 15 روز دوم ماه مبارک نیز این سخنرانی را حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سعیدی از کارشناسان معارفی حرم مطهر بر عهده خواهد داشت.

لازم به ذکر است: آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تا پایان ماه مبارک هر شب در ساعت 22:30 میزبان سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین حسین‌زاده، مؤمنی و ظهیری خواهد بود که هر کدام از این سخنرانان 10 شب به ایراد سخن می‌پردازند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcb58b0.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما