شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 64193
منبع : خبرگزاری فارس

وارونه نمایی مطالبات مردم و گِرای رسانه های معاند به دشمنان نظام

قم نيوز : رسانه های معاند و ضد انقلاب با وارونه نمایی مطالبات مردم، چنین القا می کنند که مردم مخالف نظام و رهبری هستند و حال آن که اعتراضات مردم به مشکلات و به خصوص از جنس اقتصادی آن به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک مطالبه به حق است که مسئولان و دولتمردان نباید نسبت به آن ها بی توجه یا کم توجه باشند.
وارونه نمایی مطالبات مردم و گِرای رسانه های معاند به دشمنان نظام
وارونه نمایی مطالبات مردم و گِرای رسانه های معاند به دشمنان نظام
به گزارش قم نیوز ماه ژوئیه سال گذشته میلادی بود که "جان بولتون"، مشاور امنیت ملی حال حاضر ترامپ در جمع اعضای سازمان منافقین ، سرمستانه در سخنرانی خود این جمله را بر زبان راند که:" قبل از 2019 میلادی ما همین جشن را در تهران می‌گیریم".

البته این سیاستمدار آمریکایی که آن زمان سفیر کشورش در سازمان ملل متحد بود، در توتیتی معروف مدعی شد که:"تنها راه حل طولانی مدت برای رفع تهدید ایران در منطقه خاورمیانه، تغییر رژیم در این کشور است".

با تحلیل دقیق تحولات اخیر منطقه و جهان و به خصوص قضایای پیشابرجام و پسابرجام تاکنون به خوبی می توان دریافت که تداوم عهدشکنی های سران کاخ سفید به ویژه در طول یکی دو سال اخیر و در نهایت امضای ترامپ پای سند خروج این کشور از معاهده برجام بخشی از پروسه ای است که در نهایت هدف آن چیزی نیست مگر تلاش برای تغییر نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران در سایه تشدید فشارهای سیاسی و اقتصادی و دیپلماتیک بر کشور ما.

گرچه در سال های نه چندان دور ، سیاستمداران آمریکایی به صراحت این هدف را بیان نمی کردند و حتی در مقاطعی به صورت ظاهری هم که شده در نفی این عقیده می کوشیدند اما امروزه آن ها گستاخ تر و صریح تر از هر زمانی ، تغییر نظام سیاسی ایران را به عنوان یکی از اصلی ترین اهداف سیاست خارجی خود بیان می کنند.

در این میان جان بولتون به عنوان یکی از شناخته شده ترین چهره های آمریکایی در ضدیت با ایران ، نقش ویژه تری در این طرح و سناریو برعهده گرفته ، چنان که در همین یکی دو سال گذشته، تلاش بسیاری کرده تا  ترامپ را به خروج از برجام راضی کند و حتی شخصاً نیز طرح کامل و پیچیده ای برای این اقدام غیرقانونی ارائه کرده است.

وی در همان سخنرانی خویش در جمع منافقین اعلام داشت: "من بیش از ۱۰ سال است که می‌گویم که سیاست رسمی ایالات متحده باید سرنگونی رژیم ملاها در تهران باشد. رفتار و اهداف این رژیم تغییر نخواهد کرد و بنابر این تنها راه این است که خود رژیم را تغییر دهیم".

آنچه مشخص است این که استراتژیست های آمریکایی در اتاق های فکر متعدد خود به این نتیجه رسیده اند که با فشار اقتصادی مضاعف به ایران پس از خروج آمریکا از برجام و تحت فشار گذاشتن اروپا برای تبعیت از تصمیم و خواسته ترامپ، شهروندان ایرانی نارضایتی خویش را نسبت به نظام حاکمه و دولت بیش از پیش و به اشکال و شیوه های گوناگون اعلام می دارند ، چنان که در اغتشاشات دی ماه سال گذشته نیز رسانه های آمریکایی و غربی و جریان ضدانقلاب به پژواکِ بیش از پیش این نارضایتی ها پرداخته و با وارونه سازی مطالبات مردم، وانمود کردند که مردم مخالف اساس نظام و رهبری هستند و حال آن که اعتراض مردم به مشکلات اقتصادی و به خصوص بحث بیکاری به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک مطالبه به حق است که مسئولان و دولتمردان نباید نسبت به حل آن ها بی توجه و غافل باشند.  

در ماه های اخیر نیز رسانه های معاند به خصوص در بستر شبکه های اجتماعی ، عملاً در جهت تحقق خواسته های نظام سلطه و در راس آن ها آمریکا میدان داری می کنند و با مستمسک قرار دادن برخی اعتراض ها در شهرهای ایران نسبت به مسایل و مطالبات صنفی و اقتصادی و بومی ، بر تنور تشدید التهابات می دمند.

تازه ترین سوژه را هم این جریانات به بهانه اعتراض های صورت گرفته در شهرستان کازرون پیدا کرده و با تمرکز جدی بر این موضوع، زمینه تشویش و نگرانی افکار عمومی داخل کشور را فراهم نموده اند تا به بیگانگان چنین گِرا بدهند که با تشدید فشارهای اقتصادی بر ایران و فعال تر کردن حملات سیاسی و دیپلماتیک علیه این کشور می توانند به توسعه نارضایتی های داخلی علیه نظام سیاسی حاکم بپردازند.

در این بین ، متاسفانه عملکرد ضعیف برخی مسئولان و دولتمردان نیز باعث شده که دشمن در اجرای طرح های خود گستاخ تر شود و حال آن که بنا بر بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری ، بهترین راه مبارزه با آمریکا، خدمت صادقانه و بی منت به مردم است؛ خدمتی که اساس وظیفه و رسالت یک مسئول در نظام اسلامی را تشکیل می دهد و بی توجهی به آن بی شک خیانت به دستاورد و میراثی است که از امام و شهیدان برای ما به یادگار مانده است.

سید محمد مهدی موسوی

 
انتهای پیام/ 138
 

 
https://qomnews.ir/vdcc1sqe.2bq0o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما