کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با اعلام وزارت نیرو صورت گرفت

کسب رتبه برتر توسط خبرنگار قمی

خبرگزاری فارس , 29 ارديبهشت 1397 ساعت 12:54

مهدی جعفری خبرنگار شرکت آب و فاضلاب قم از سوی وزارت نیرو به عنوان رتبه برتر گروه آب و فاضلاب کشور معرفی شد.


به گزارش قم نیوز  در همایش سراسری مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور که در شهر تبریز برگزار شد از مهدی جعفری خبرنگار شرکت آب و فاضلاب استان قم که در ارزیابی وزارت نیرو توانست رتبه برتر بخش آب و فاضلاب کشور را در همکاری با پایگاه وزارت نیرو کسب کندT با اهدا لوح تجلیل شد.

در این لوح تقدیر که به امضا مدیرکل روابط عمومی امور بین‌الملل وزارت نیرو رسیده، آمده است: خدمت به مردم شریف ایران اسلامی افتخار بزرگی است که صنعت آب و برق بدان مفتخر است و امتداد این خط خدمت، جز با اطلاع‌رسانی دقیق و به هنگام ممکن نخواهد بود.

صدیقه ببران در ادامه آورده است: از شما همکار گرامی که با مسئولیت‌پذیری، تمام توان و دانش خود را در راستای همکاری مجدانه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو به کار گرفته‌اید و در گروه آب و فاضلاب حائز رتبه برتر شده‌اید سپاسگزارم، تلاشتان را ارج می‌نهم و آرزومند کامیابی روزافزونتان هستم.

یادآور می‌شد سال گذشته نیز وزارت نیرو اقدام به معرفی 10 خبرنگار برتر کرد که در بین بیش از 150 شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی، آب منطقه‌ای، توزیع نیروی برق و برق منطقه‌ای در 31 استان، مهدی جعفری کارشناس امور رسانه‌ای آبفای قم به عنوان یکی از خبرنگاران برتر صنعت آب و برق کشور معرفی و از سوی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و روابط عمومی وزارت نیرو مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/138


کد مطلب: 64196

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64196/کسب-رتبه-برتر-توسط-خبرنگار-قمی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir