کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم:

11 هزار سالمند زیرپوشش کمیته امداد استان قم هستند

خبرگزاری فارس , 29 ارديبهشت 1397 ساعت 18:05

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم گفت: 11 هزار سالمند از جمله دو هزار بیمار صعب العلاج در استان زیرپوشش کمیته امداد هستند.


به گزارش قم نیوز عباس جوشقانیان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به روند زیرپوشش گرفتن خانواده‌ها در کمیته امداد استان اظهار کرد: در سال گذشته 824 خانواده واجد شرایط منتظر ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد بودند، اما نیمی از این خانواده‌ها در اردیبهشت ماه امسال زیرپوشش حمایت کمیته امداد قرار گرفتند، مابقی هم تا شهریورماه از حمایت‌های خدماتی این کمیته بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: در سال 97 به دنبال افزایش کیفیت خدمات حمایتی کمیته امداد در استان قم هستیم، هدف ما کاهش زمان خدمات و افزایش اثرگذاری آن و جلب رضایت مددجویان است و در این زمینه طرح و حمایت داریم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم افزود: 11 هزار سالمند از جمله دو هزار بیمار صعب العلاج در استان زیرپوشش کمیته امداد هستند و در سال 96، 13 میلیارد تومان برای بهداشت و درمان مددجویان در قم هزینه شد، سیستم بیمه و درمان کمیته امداد، سیستم پزشک خانواده است و 33 پزشک خانواده با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

جوشقانیان در پایان با اشاره به تلاش مدیران کمیته امداد استان قم برای کسب رضایت مندی مددجویان خاطرنشان کرد: مدیران این کمیته سعی می‌کنند که رضایت مددجویان را در جلب کنند.  

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 64211

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64211/11-هزار-سالمند-زیرپوشش-کمیته-امداد-استان-قم-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir