يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 64234
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد

حذف آبیاری تانکری از فضای سبز شهری و جنگلی قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: آبیاری تانکری به دلیل هزینه بر بودن و آلودگی زیست محیطی از دستور کار خارج شده از همین رو باید همه شبکه آب به سمت آبیاری تحت فشار برود.
حذف آبیاری تانکری از فضای سبز شهری و جنگلی قم
حذف آبیاری تانکری از فضای سبز شهری و جنگلی قم
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به توجه ویژه به موضوع آب و تکمیل شبکه انتقال آب مستند بر طرح جامع آب فضای سبز شهر قم، اظهار داشت: این طرح مبنای حرکت سازمان در طرح‌های توسعه و ایجاد فضای سبز شهر است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم توجه ویژه به حذف تانکر در فضای سبز شهری و خارج شهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: آبیاری تانکری به دلیل هزینه بر بودن و آلودگی زیست محیطی از دستور کار خارج شده از همین رو باید همه شبکه آب به سمت آبیاری تحت فشار برود.

جوادیان با توجه به مدیریت آفات و بیماری‌های گیاهی در شهر و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با آفات را یادآور شد و اظهار داشت: امسال از ابتدای فروردین برنامه ریزی‌ها برای مقابله با انواع آفات و بیمارهای گونه‎های گیاهی فضای سبز شهر انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه توجه ویژه به خاک و بستر کاشت با رویکرد ایجاد فضای سبز پایدار و ماندگار موضوع دیگری است که در دستور کار سازمان قرار دارد، گفت: کاشت باید منطقی، درست و با مسائل تخصصی خاک شناسی همراه باشد تا مشکلی در آینده به همراه نداشته باشد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdci5raq.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما