يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 64246
منبع : خبرگزاری فارس
در اوزان 60 و 63 كيلوگرم رقم خورد

ناكامي 2 فرنگي‌كار قم در مسابقات بين‌المللي گرجستان

قم نيوز : فرنگي‌كاران قم در تركيب تيم ملي كشتي فرنگي جوانان ايران با ناكامي و بدون كسب مدال به كار خود در پيكارهاي بين‌المللي گرجستان پايان دادند.
ناكامي 2 فرنگي‌كار قم در مسابقات بين‌المللي گرجستان
ناكامي 2 فرنگي‌كار قم در مسابقات بين‌المللي گرجستان
به گزارش قم نیوز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی گرجستان با عنوان جام واختانگادزه در رده سنی جوانان و در رشته فرنگی به میزبانی شهر باتومی این کشور به انجام رسید و تیم ملی کشتی ایران با دو فرنگی‌کار از استان قم به مصاف حریفان خود رفت.

در این رقابت‌ها تیم ملی کشورمان با 11 فرنگی‌کار مقابل حریفان خود صف‌آرایی کرد و در نهایت با کسب هفت مدال شامل چهار نشان طلا، دو نقره و یک برنز بالاتر از دیگر رقبای خود روی سکوی نخست ایستاد و به عنوان قهرمانی رسید اما اتفاق عجیب برای قمی‌های علاقمند به کشتی‌ ناکامی دو فرنگی‌کار آماده قم بود.

علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم و محمدجواد رضایی در وزن 63 کیلوگرم دو کشتی‌گیر قمی عضو تیم ملی ایران در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام واختانگادزه گرجستان بودند اما هر دو فرنگی‌کار در میان تعجب کارشناسان کشتی قم بدون کسب مدال از این رقابت‌ها بازگشتند.

نجاتی در وزن 60 کیلوگرم با عملکردی بسیار ضعیف از گردونه رقابت‌ها حذف شد اما رضایی که در وزن 63 کیلوگرم کمی عملکرد بهتری داشت همانند نجاتی از نظر کسب مدال یک کشتی‌گیر ناکام بود زیرا به روی تشک نرفت و در نهایت با کسب مقام پنجم به کار خود پایان داد.

این در حالی است که نجاتی سابقه کسب مدال برنز مسابقات نوجوانان جهان در سال 2014 و رضایی سابقه کسب مدال از پیکارهای 2015 و 2016 قهرمانی جوانان آسیا و سابقه حضور در پیکارهای جوانان دنیا را دارند اما در آستانه پیکارهای 2018 قهرمانی جهان عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcb05b0.rhbaapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما