يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 64247
منبع : خبرگزاری تسنیم

آشفتگی در فوتسال قم، وضعیت مبهم تا چه زمانی ادامه دارد؟

قم نيوز : آتلیه طهران قم در حالی باید به مصاف رقبا برود که هنوز وضعیت مشخصی ندارد.
آشفتگی در فوتسال قم، وضعیت مبهم تا چه زمانی ادامه دارد؟
آشفتگی در فوتسال قم، وضعیت مبهم تا چه زمانی ادامه دارد؟
به گزارش قم نیوز از مدت‌ها قبل وضعیت ورزش قم حال و روز خوشی نداشته و در تمام رشته‌های تیمی و انفرادی با مشکلات بسیاری مواجه بوده است.

عمده مشکلی که در ورزش قم و به‌ویژه رشته‌های تیمی وجود دارد، مشکل مالی است و همین مسئله حتی تیم‌های خصوصی را آزار می‌دهد تا حدی سبب شده تیم‌ها از هدف اصلی خود دور شوند.

در حالی‌که قم به‌عنوان مهد فوتسال کشور و بازیکنان مطرحی را پرورش داده است اما سردرگمی و آشفتگی در فوتسال این شهر وجود دارد که کمی دور از انتظار است.

به جرأت می‌توان فوتسال را نخستین و بهترین رشته توپی پرافتخار استان قم خطاب کرد اما بی‌اعتنایی همه‌جانبه متولیان امر کورس نابودی را برای این رشته به صدا درآورده است.

سال گذشته شاهد سقوط یکی از سهمیه‌های لیگ برتری قم به لیگ یک بودیم اما پس از آن دل‌خوشی فوتسال دوستان به دیگر نماینده قم یعنی آتلیه طهران قم بود تا شاید بخشی از ناکامی‌ها را جبران کند.

در شرایطی اغلب تیم‌های مدعی در حال جذب بازیکن و درحالی‌که انجام تمرینات بدن‌سازی هستند اما هیچ خبری از وضعیت آتلیه به گوش نمی‌رسد.

تیمی که باید از روز 15 تیرماه عازم نوزدهمین دوره لیگ برتر شود تاکنون کادر فنی خود را معرفی نکرده و مشخص نیست چه وضعیتی در انتظار این باشگاه است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در صورت عدم جذب حامی مالی وعدم حمایت مجموعه استان از حضور در لیگ برتر کناره‌گیری کرده و یا واگذار شود که این‌یک تهدید برای آتلیه محسوب می‌شود.

تمامی این مسائل تاکنون سکوت مطلق شخص اول ورزش قم را در پی داشته و هیچ واکنش و تلاطمی برای نجات فوتسال صورت نگرفته است.

چنان چه حداکثر تا 20 روز دیگر وضعیت تنها نماینده قم مشخص نشود قطعاً آینده بدی در انتظار این تیم خواهد بود چراکه ورزش قم خاطره خوشی از دیر بسته شدن تیم‌ها ندارد.

تیم فوتبال صبای قم و فوتسال هیئت قم دقیقاً چند روز مانده به مسابقات جمع شدند و با نتایجی ضعیف کام اهالی ورزش را تلخ کردند و همین مسئله خاطره ناخوشایندی در ذهن همه حک کرده است.

انتظار می‌رود از این‌همه ناکامی در سه سال اخیر تجربه خوبی به‌دست‌آمده باشد و پیش از رویداد تلخ ورزشی از آن جلوگیری شود تا کور سوی امیدی در فوتسال قم باقی بماند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdccmiqe.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما