دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 64289
منبع : خبرگزاری تسنیم

نماز و روزه سبب قرب انسان به خداوند می‌شود

قم نيوز : استاد حوزه علمیه با اشاره به اهمیت نماز در دین اسلام گفت: نماز ستون دین است که بسیار مهم است و سبب نزدیک شدن به خداوند می‌شود، روزه سبب قرب انسان به خدا می‌شود.
نماز و روزه سبب قرب انسان به خداوند می‌شود
نماز و روزه سبب قرب انسان به خداوند می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی در برنامه سحرگاهان حرم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: بندگی خدا به معنای ندیدن خود است واگر انسان نسبت به خدا معرفت پیدا کند از دنیا بی‌نیاز می‌شود.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: هر چه که داریم متعلق به خداوند است و باید سرمایه‌های خود را برای خدا بدهیم، جوانی، سلامتی، اموال و زندگی باید برای خدا هزینه شود و در این صورت انسان موفق وعاقبت به خیر می‌شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه رستگاری و خوشبختی در دنیا اتصال به ذات اقدس الهی است، تصریح کرد: باید عجز خود را در برابر خدا اظهار کنیم چون همه وجودمان از خدا است و اگر انسان در زندگی خود تنها رضای الهی را مدنظر قرار دهد موفق می‌شود.

مؤمنی ادامه داد: وضعیت اقتصادی مردم با مشکلات زیادی روبه‌رو است اما هیچ گاه نباید از خدا غافل شویم چون خداوند روزی بنده‌ها را می‌دهد، گناه سبب فاصله با خداوند می‌شود و اگر بدانیم همه چیز در اختیار خداوند است سبب فاصله و دوری با خدا نمی‌شویم.

وی با اشاره به اهمیت نماز در دین اسلام ادامه داد: نماز ستون دین است که بسیار مهم است و سبب نزدیک شدن به خداوند می‌شود، روزه سبب قرب انسان به خدا می‌شود و افرادی که روزه نمی‌گیرند و روزه‌خوران از این قرب دور هستند و بازنده این میدان می‌شوند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdci3raq.t1a5v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما