سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 64344
منبع : خبرگزاری مهر
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س):

ایجاد زمینه گفتگو و تعامل از وظایف روابط عمومی‌ها است

قم نيوز : معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، ایجاد زمینه تعامل و گفتگو بین سازمان و نهادها را از جمله وظایف روابط عمومی‌ها دانست.
ایجاد زمینه گفتگو و تعامل از وظایف روابط عمومی‌ها است
ایجاد زمینه گفتگو و تعامل از وظایف روابط عمومی‌ها است
به گزارش قم نیوز  حجت الاسلام صفر فلاحی شامگاه دوشنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی‌های نهادها و ارگان‌های استان قم که در حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تمسک به قرآن و معارف اهل بیت(ع) این دو خصیصه را موجب جدایی مکتب اهل بیت(ع) و منحصر به فرد بودن آن نسبت به سایر مکاتب دانست.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی و تمامی آنچه که رخ داده از جهاد و ایثارگری‌ها و شهادت‌ها همه در پرتو تمسک به همین دو اصل بوده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه ماه رمضان جلوه عنایت رحمانیت خداوند را بیشتر می‌کند، افزود: در این ماه جلوه حمایت الهی نسبت به بندگانش چند برابر می‌شود و انسان نباید در این زمینه غافل شود.

وی در ادامه ارتکاب گناه توسط بندگان را ناشی از غفلت آنان از خداوند توصیف کرد.

حجت الاسلام فلاحی همچنین خطاب به حاضران جلسه وظایف روابط عمومی‌ها را مهم ارزیابی و بیان کرد: مشارکت مجموعه‌ها در فعالیت‌های مختلف، بازتاب خدمات یک سازمان و ارگان، ایجاد زمینه گفتگو و تعامل، اطلاع رسانی نسبت به توانمندی‌های یک مجموعه و تابلو و نماد یک سازمان بودن را از جمله موضوعات مهم روابط عمومی‌ها در زمینه عمل به وظایفشان است.

وی همچنین فعالیت روابط عمومی‌ها در قم را دارای اهمیت بیشتری توصیف و بیان کرد: نگاه آستان مقدس حضرت معصومه(س) این است که با کلیه دستگاه‌ها و ارگان‌های استان قم ارتباط داشته باشد.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcayeni.49nyy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما