سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 64347
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرعامل تیم فوتسال آتلیه طهران قم:

تیم امید قم درمسابقات لیگ برترفوتسال شرکت می کند

قم نيوز : مدیرعامل تیم فوتسال آتلیه طهران قم با اشاره به اینکه حضور این تیم در سالجاری درلیگ برتر باشگاه های کشور قطعی شده است، گفت: اگر تا هفته آینده برای این تیم حامی مالی پیدا نشود، امسال با بازیکنان تیم امید در لیگ برتر شرکت می کنیم.
تیم امید قم درمسابقات لیگ برترفوتسال شرکت می کند
تیم امید قم درمسابقات لیگ برترفوتسال شرکت می کند
به گزارش قم نیوز رسول قلی زاده روز سه شنبه خاطرنشان کرد: جذب بازیکنان بزرگسال درتیم نیاز به بودجه کافی و حامی مالی دارد و اگر ما نتوانیم تا هفته آینده با بخش خصوصی و حامیان مالی توافق کنیم ناچار باید یک تیم ضعیف متشکل از بازیکنان امید را راهی مسابقات نماییم که این کار برای قم شایسته نیست.
وی ادامه داد: درصورت رفع مشکلات مالی تیم، محسن حسن زاده و حسین صبوری نیز از گزینه های سرمربی گری این تیم هستند.

حسن زاده و صبوری از بازیکنان سابق تیم فوتسال ارم کیش قم در لیگ برتر باشگاه های کشور هستند. حسن زاده سابقه مربی گری در تیم های فرش آرای مشهد، حفاری اهواز و شهرداری ساوه را دارد و صبوری نیز در کنار مربیان لیگ برتری در تیم های قم فعالیت می کرد.
قلی زاده گفت:مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از 15 تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد ولی متاسفانه ما هنوز موفق به بستن تیم و قرارداد با بازیکنان و کادر فنی نشدیم و مسئولان استان نیز بی تفاوت هستند.

وی بیان داشت: در طول هفته های گذشته با بیش از 15 حامی مالی رایزنی شده ولی متاسفانه به دلیل حواشی های ایجاد شده در برنامه 90 در مورد فوتبال و فوتسال قم، کسی استقبال نمی کند.

قلی زاده اظهار داشت: اگر امسال تیم آتلیه طهران قم در لیگ برتر ضعیف بسته شود به صورت قطعی سقوط خواهد کرد و فوتسال قم در سطح لیگ برتر نابود می شود.

وی با بیان اینکه برای واگذاری این تیم به حامیان مالی و بخش خصوصی آمادگی کامل دارد و گفت: اگر کسی حامی مالی پیدا می کند، خود او می تواند تیم را مدیریت کند و ما اصراری بر حضور در راس این تیم نداریم.

تیم فوتسال آتلیه طهران قم یک ماه گذشته از حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور انصراف داد ولی با مداخله مسئولان ورزش، منصرف شده و حضور این تیم در لیگ برتر قطعی شده است. اکنون با وجودی زمان زیادی تا شروع مسابقات باقی نمانده است وضعیت مالی این تیم مشخص نیست و نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان و کادر فنی نیز کاری صورت نگرفته است.

تیم فوتسال هیات فوتبال قم دیگر نماینده فوتسال قم در لیگ برتر باشگاه های کشور سال گذشته به لیگ دسته یک سقوط کرد.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcd5s09.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما