سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 64360
منبع : خبرگزاری مهر
همزمان با سوم خردادماه؛

خانواده شهدای فتح خرمشهر در قم تجلیل می‌شوند

قم نيوز : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم از عطرافشانی مزار شهدای سوم خرداد و تجلیل از خانواده شهدای فتح خرمشهر در این استان خبر داد.
خانواده شهدای فتح خرمشهر در قم تجلیل می‌شوند
خانواده شهدای فتح خرمشهر در قم تجلیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز سردار سید جواد هاشمی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر فتح ارزشهای الهی بود و دشمنان اسلام بزرگترین شکست را در این عملیات متحمل شدند، افزود: خرمشهر با خون ملت ایران رنگین شد و با رشادت مردان و زنان این سرزمین دوباره نفس کشید و از لوث وجود دشمنان دین و مملکت اسلامی آزاد شد.

وی اضافه کرد: به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت روز آزادسازی خرمشهر مراسم غبار روبی عطر افشانی مزار شهدای سوم خرداد به همراه تجلیل از خانواده صبور و ایثارگر این شهدای والامقام در قم برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم عنوان کرد: همزمان با سی و ششمین سالروز آزادسازی خرمشهر اقشار مختلف مردم، خادمان به شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیجیان ادارات،‌ نیروهای نظامی و انتظامی با حضور در گلزار سوم خرداد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بیت المقدس با آرمان‌های رفیع شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم ضمن قرائت زیارت پرفیض عاشورا، استماع سخنان فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) و مداحی مداح اهل بیت(ع)،‌ مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا ساعت ۷ صبح در گلزار سوم خرداد برگزار می‌شود.

هاشمی ادامه داد: همچنین در این روز با حضور خانواده معظم شهدای عملیات بیت المقدس در محل گلزار شهدای سوم خرداد با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و مسئولان استان از والدین معظم شهدای سوم خرداد تجلیل به عمل می‌آید.

وی تأکید کرد: دیدار از خانواده معظم شهدای عملیات بیت المقدس و تکریم و تجلیل از مقام شامخ این خانواده‌ها و نصب بنر گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر از دیگر اقدامات می‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم افزود: در جریان عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در فاصله اردیبهشت تا خرداد سال ۶۱ بیش از ۱۵۰ شهید از استان قم تقدیم شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciupaq.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما