سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 64364
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست شهرداری منطقه دو قم خبر داد:

اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی با محوریت محله های کمتر برخوردار منطقه دو

قم نيوز : سرپرست شهرداری منطقه دو قم گفت: اجرای پروژه های عمرانی، تملکی و خدماتی در محله های کمتر برخوردار با جدیت بیشتری پیگیری می شود.
اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی با محوریت محله های کمتر برخوردار منطقه دو
اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی با محوریت محله های کمتر برخوردار منطقه دو
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی با اشاره به پروژه های تملکی و توسعه ای در سطح این منطقه گفت:باتوجه به اینکه برخی از محله های این منطقه از توسعه یافتگی کمتری برخوردار است، لذا اولویت کاری خود را بر توسعه و پیشرفت این محله ها قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه این طرحها با جدیت و با تمام پتانسیل و امکانات در حال اجرا می باشد ادامه داد:توسعه فضای سبز شهری ،ادامه نهضت آسفالت معابر و شوارع ، بهسازی و جدول گذاری معابر ، تملک پروژه های شهری،اصلاح هندسی معابر، اصلاح سیستم های هدایت آبهای سطحی،پیاده رو سازی و دهها برنامه و پروژه شهری از جمله برنامه های این منطقه در جهت خدمات رسانی به شهروندان ساکن در این منطقه می باشد.

رحیمی به حمایت های شهردار قم در تصویب و اجرای طرحها و پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح این منطقه اشاره نمود و بیان داشت: خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در سطح منطقه انجام و در دست اقدام می‌باشد که باعث افزایش رضایتمندی ساکنین گردیده و تغییرات و رشد ظرفیت‌های شهری ملموس می‌باشد.

وی گفت: حرکت شهرداری منطقه دو در اجرای پروژه ها و رفع نیازهای عمرانی و خدماتی ساکنین بخصوص در محله های کمتر برخوردار و حاشیه ای، بی وقفه خواهد بود و در این راه از تمامی توان و ظرفیت خود بهره خواهیم برد.

رحیمی یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های شهرداری برای اجرای پروژه‌ها را همکاری و همراهی مردم عنوان کرد و افزود: شهرداری با حمایت شهروندان و از محل منابع مردمی شهر را اداره و مدیریت می‌کند و عملا فعالیت شهرداری یک فعالیت دو سویه با محوریت نقش مردم است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc01qe.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما