کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در رده سني اميد صورت گرفت

3 كاراته‌كاي قم آماده اعزام به ليگ جهاني

خبرگزاری فارس , 2 خرداد 1397 ساعت 9:32

كادر فني تيم ملي كاراته رده سني اميد ايران سه كاراته‌كاي قمي را براي حضور در مرحله نخست تمرينات و برنامه‌هاي آماده‌سازي اين تيم دعوت كرد.


به گزارش قم نیوز در حالی که به دلیل مسائل و مشکلات مالی اعزام تیم ملی کاراته رده سنی امید ایران به پیکارهای 2018 کاراته قهرمانی رده‌های پایه آسیا صورت نگرفت، اما کادر فنی این تیم برای تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم ملی تصمیم گرفته است.

این در شرایطی است که هدایت تیم ملی کاراته امید ایران به مجید عبدالحسینی قهرمان اسبق و ستاره پیشین کاراته قم سپرده شده و وی بعد از همکاری با فدراسیون کاراته کشور چین بار دیگر در ایران به هدایت تیم ملی امید خواهد پرداخت تا این تیم را مهیای حضور در میادین برون‌مرزی آتی کند.

به همین منظور اسامی نفرات دعوت شده به نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی امید پسران ایران اعلام شد تا ملی‌پوشان در منطقه آزاد اروند به تمرین بپردازند، اردویی که با نظر کادر فنی تعداد 34 کاراته‌کا از استان‌های مختلف از جمله استان قم در آن حضور دارند.

در بین نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی کاراته امید ایران برای حضور در اردوی نخست آماده‌سازی این تیم، سه کاراته‌کا به نام‌های مرتضی نعمتی، امیرحسین حجازی‌ و محمدسینا عبدالحسینی از استان قم هستند، کاراته‌کاهایی که هر یک از عناوین مختلفی در سطح کشور دارند.

مجید عبدالحسینی سرمربی تیم ملی کاراته امید ایران که سابقه و مدال‌های متنوعی از سال‌های عضویت خود در تیم ملی ایران دارد و پیش از این نیز هدایت تیم ملی امید را تجربه کرده است، این اردو را برای انتخاب چهره‌های شاخص این رده سنی به منظور حضور موفق و پرقدرت در مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان در نظر گرفته، مسابقاتی که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون جهانی کاراته به میزبانی کشور چین در شهر شانگ‌های برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 138


کد مطلب: 64387

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64387/3-كاراته-كاي-قم-آماده-اعزام-ليگ-جهاني

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir