چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 64403

مادر شهید سردار محمدجواد دل آذر درگذشت

قم نيوز : مادر شهید سردارمحمد جواد دل آذر مرحومه سکینه میر محمدیان صبح امروز، دوم خرداد، بر اثر کهولت سن و بیماری جان به جان آفرین تسلیم و به فرزند شهیدش پیوست.
مادر شهید سردار محمدجواد دل آذر درگذشت
مادر شهید سردار محمدجواد دل آذر درگذشت
به گزارش قم نیوز مادر شهید دل آذر در سن 82 سالگی بعد از سالها تحمل فراق محمد جواد و همزمان با سومین سالگرد پدر شهید دارفانی را وداع گفت.

فراق محمد جواد  قلب مادر را مجروح کرد، اگر چه در تمام این سالها استوار و ایثارگرانه در مسیر این شهید بزرگوار ایستادگی نمود و مروج راه شهدا و ارزشهای شهدا بود، اما یادآوری خاطرات فرزند طاقتش را طاق می کرد، یاد محمد جواد هیچگاه از قلب و روحش جدا نشد و سرانجام نیز صبح امروز به فرزند دلبندش پیوست.

محمد جواد از نیروهای زبده و شجاع و کارآمد از همان روزهای اول انقلاب بود درحالی که نوجوانی بیش نبود اما کارهای بزرگ با او بود،  فرزند انقلاب بود و تمام وقتش صرف مبارزه با دشمنان اسلام شد،  تظاهرات راه می انداخت، حکومت نظامی می شکت ، اعلامیه پخش می کرد، شعار می داد، مراکز فساد را از بین می برد و عکس شاه را از بالای صحن آیینه حرم مطهر به زیر کشید و از هیچ قدرتی باکی نداشت.

 با پیروزی انقلاب در بهمن 57 عضو کمیته استقبال از امام راحل شد و از نیروهای محافظ امام در بدو ورود ایشان بود.  از تشکیل دهندگان کمیته انقلاب اسلامی در قم بود و در دستگیری عوامل طاغوت و قاچاقچیان تلاش وافر داشت. در سال 58 دامنه مبارزاتش را در لبنان در مقابله با رژیم صهیونسیت ادامه داد. سال 59 به عضویت سپاه در آمد و از همان روزهای آغازین جنگ تحمیلی به سوی جبهه ها شتافت و تا لحظه شهادت با دلاوری و رشادت حماسه ها آفرید.

محمد جواد اهل نماز شب بود و با خدا بسیار راز و نیاز داشت، شیر دارخوین،  در دل شب در برابر پروردگارش دست نیاز داشت و بعد از سالها حضور در جبهه ها در مسئولیت های فرماندهی محور و عملیات لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) سرانجام در 13 اسفند 64 بر سجاده عشق شربت شهادت نوشید و به آرزویش رسید.

مراسم تشییع مادر بزرگوار این شهید والامقام امروز چهارشنبه ساعت 16 از مقابل مسجد امام زین العابدین (ع) خیابان چهارمردان به سمت گلزار شهدای قم برگزار و در جوار مزار مطهر فرزند شهیدش آرام خواهد گرفت.

مراسم ختم این مادر بزرگوار نیز امشب، دوم خرداد 1397، در همان مسجد منعقد می گردد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcgwt93.ak9tz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما