پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 64449
منبع : ایسنا
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید انعطاف‌پذیر باشند

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید ریسک پذیر و انعطاف پذیر باشند و همکاری لازم را در جهت توسعه اشتغال و ارتقای سطح تولید داشته باشند.
بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید انعطاف‌پذیر باشند
بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید انعطاف‌پذیر باشند
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استانداری قم عنوان کرد: در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی همه دستگاه‌های اجرایی باید همراهی لازم را در رفع موانع داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: در این راستا بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید ریسک‌پذیر و انعطاف‌پذیر باشند و همکاری لازم را در جهت توسعه اشتغال و ارتقای سطح تولید داشته باشند.

وی تصریح کرد: استان قم با توجه به دو برابر شدن شاخص‌های جمعیتی تسهیلات مربوط به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی را دریافت کرد.

غضنفری خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در سال 96 برای 14 هزار نفر اشتغال ایجاد شد اما به واسطه افزایش تقاضا برای کار تعداد بیکاران در قم ثابت ماند.

وی اظهار کرد: در سال جاری نیز، متقاضیان دریافت وام تولید و اشتغال زایی برای دریافت 55 میلیارد تومان به بانک ها معرفی شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: تا کنون بانک‌های قم در پرداخت دو میلیارد تومان همکاری لازم را داشته اند.

وی بیان کرد: بانک‌های استان باید بیش از 70 درصد از تسهیلات رونق تولید را پوشش بدهند و موانع را در دریافت وام تسهیل نمایند.

 

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcgyt93.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما