پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 64451
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز خبر داد:

آغاز پروژه طراحی سیستم های آبرسانی و لوله گذاری بلوار آیت الله بروجردی

قم نيوز : مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم از آغاز پروژه طراحی سیستم های آبرسانی و لوله گذاری بلوار آیت الله بروجردی به طول 12 کیلومتر خبر داد
آغاز پروژه طراحی سیستم های آبرسانی و لوله گذاری بلوار آیت الله بروجردی
آغاز پروژه طراحی سیستم های آبرسانی و لوله گذاری بلوار آیت الله بروجردی
به گزارش  قم نیوز پیام جوادیان اظهار داشت: این پروژه در دو لاین انجام خواهد شد و در فاز دو این پروژه نیز ایجاد 200 متر فضای سبز حاشیه بلوار نیز آغاز شده است.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: اصلاح شبکه آب و نصب مخزن جدید بوستان جوان، طراحی آبرسانی بوستان های سطح منطقه سه ، انتقال آب چاه جدید  در منطقه هشت به مخزن ارتفاعات امام صادق (ع)،طراحی رمپ و لوپ پردیسان و پیگیری طرح های مشاور و رفع ایرادات آن از جمله اقدامات مهمی است که از سوی این سازمان درحال پیگیری است.

به گفته وی، بررسی طرح مشاور پساب، پیگیری موافقت نامه مخازن بتنی برای تصفیه پساب و شبکه آب خام نیز در حال انجام است.
جوادیان به پروژه تامین آب بلوار آیت الله بروجردی اشاره کرد و یادآور شد: کل محوطه آبیاری قطره ای می شود که 50 درصد نسبت به غرقابی کاهش مصرف آب را به همراه دارد.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: در فاز آبرسانی 170میلیون تومان اجرا و 330 میلیون تومان هم تامین لوازم پیش بینی شده که این هزینه تنها برای اجرای طرح در رفیوژ وسط بلوار را شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه بوستان های جنگلی نیز اعتباری بالغ بر 500میلیون تومان نیاز دارند خاطرنشان کرد: به جهت شرایط اقتصادی در حال حاضر مشکل در خرید لوازم است که در صورت تامین کامل لوازم این پروژه یک ماهه انجام می شود.

جوادیان با بیان اینکه در تامین لوازم استاندارد چهارگانه مورد توجه است گفت: این استاندارد شامل تاییدیه های استاندارد ملی ایران، معاونت آب و خاک جهاد کشاورزی، گزارش آزمون ها و ماشین ادوات کشاورزی و نیز مورد تایید لیست جهاد کشاورزی هستند که بالاترین سطح استاندارد کشور است.


 انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcjvxem.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما