جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 64485
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت كاراته استان قم خبر داد

حضور ۵ کاراته‌کای قم در اردوي آماده‌سازی تیم ملی امید

قم نيوز : دبير هیأت كاراته استان قم از حضور پنج تن از بهترين‌هاي كاراته قم در اردوي آماده‌سازي تيم ملي كاراته رده سني اميد كشورمان خبر داد.
حضور ۵ کاراته‌کای قم در اردوي آماده‌سازی تیم ملی امید
حضور ۵ کاراته‌کای قم در اردوي آماده‌سازی تیم ملی امید
به گزارش قم نیوز سعید برخوردار امروز اظهار کرد: نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید کاراته ایران در منطقه آزاد اروند برگزار شد و از استان قم پنج تن از چهره‌های شاخص این رشته توسط کادر فنی تیم ملی در کنار دیگر نفرات دعوت شده به تمرین پرداختند.

وی ادامه داد: حمیدرضا نجاتی دارنده مدال از مسابقات قهرمانی کاراته نوجوانان و جوانان آسیا که از شاگردان یکی از مربیان با سابقه کاراته قم و ایران یعنی استاد غلامرضا دباغیان به شمار می‌رود یکی از قمی‌های پرافتخار حاضر در اردوی تیم ملی کاراته امید است.

دبیر هیأت کاراته استان قم افزود: دیگر کاراته‌کای مدال‌آور از پیکارهای آسیایی یعنی مرتضی نعمتی از شاگردان استاد خلیلی در باشگاه کاراته استقلال به نمایندگی از قم در این اردو حضور دارد و محمد سینا عبدالحسینی شاگرد استاد ابوالقاسم پایدار نیز سومین نماینده قم در اردوی تیم ملی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه کاراته آوای‌رزم قم نیز با حضور امیرحسین حجازی و امید حلوایی دو نماینده در اردوی تیم ملی امید دارد، در حالی که مربی آنها استاد مجید عبدالحسینی است و خود عبدالحسینی نیز بعد از سال‌ها افتخار در دوران حرفه‌ای این رشته اکنون سرمربی تیم ملی امید ایران است.

برخوردار در ادامه به موفقیت کاراته‌کاهای رده سنی نونهالان قم در مسابقات کشوری نیز اشاره و ابراز کرد: پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی نونهالان با کسب عنوان چهارمی تیم منتخب هیأت کاراته استان قم همراه بود، در حالی که کاراته‌کاهای قم مجموعا سه مدال این رقابت‌ها را به ارمغان آوردند.

وی یاد آور شد: در این رقابت‌ها که به میزبانی تهران به انجام رسید، تیم هیأت قم بعد از تیم‌های تهران، گیلان و کرمان (مقام دوم مشترک) و مازندران با یک طلا و دو برنز چهارم شد، در شرایطی که مهدی محمدی در وزن منهای 47 کیلوگرم قهرمان شد و متین محمدی‌یکتا و رضا دهقان به نشان برنز رسیدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgnt93.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما