شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 64491
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

ششمین نمایشگاه قرآن و عترت قم در ماه رمضان برگزار می شود

قم نيوز : سرپرست گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری ششمین نمایشگاه قرآن و عترت استان با عنوان جشن رمضان خبر داد.
ششمین نمایشگاه قرآن و عترت قم در ماه رمضان برگزار می شود
ششمین نمایشگاه قرآن و عترت قم در ماه رمضان برگزار می شود
به گزارش قم نیوز سید مصطفی میرعرب با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این نمایشگاه به همت بخش قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری و مشارکت اتحادیه ناشران استان قم ، شهرداری و نیز اتحادیه موسسات قرآنی استان با عنوان جشن رمضان در مجتمع ناشران برگزار می شود.

وی با اشاره به این که مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز یک شنبه هفته آینده مصادف با ششم خردادماه ساعت 10 شب خواهد بود، افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته از ششم تا دوازدهم خردادماه مقارن با یازدهم تا هفدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 21 و 30 دقیقه لغایت 2 بامداد در مجتمع ناشران پذیرای عموم علاقه مندان خواهد بود.

میرعرب همچنین با اشاره به مشارکت بسیار خوب ناشران و فعالان و تشکل های قرآنی در این برنامه فرهنگی و قرآنی گفت: عرضه کتب و نرم افزارهای دینی و قرآنی ، همچنین محصولات و برنامه های ویژه گروه سنی کودک و نوجوان، اجرای برنامه زنده جشن رمضان در استیج بیرون مجتمع شامل تواشیح، مسابقات قرآنی و ... از جمله برنامه های ششمین نمایشگاه قرآن و عترت استان می باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdfo09.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما