شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 64501
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم خبر داد

رقابت کونگ‌فوکاران قم برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی 2018

قم نيوز : رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از رقابت کونگ‌فوکاران قم برای کسب سهمیه رقابت‌های آسیای 2018 این رشته خبر داد.
رقابت کونگ‌فوکاران قم برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی 2018
رقابت کونگ‌فوکاران قم برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی 2018
به گزارش قم نیوز حسن عباسی امروز اظهار کرد: از تمامی باشگاه‌هایی که مربیان و ورزشکاران آنها در بخش نیمه آزاد فعالیت حرفه‌ای دارند برای حضور در رقابت‌های انختابی تیم رده سنی بزرگسالان قم برای شناخت برترین‌ها به منظور اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور دعوت شده است.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در خانه کونگ‌فو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم، بیان کرد: این رقابت‌ها امروز برگزار می‌شود و نفرات اول تا سوم اوزان مختلف مسابقات بزرگسالان نیمه آزاد قم و دیگر مدعیان حضور در تیم کونگ‌فو نیمه آزاد قم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با بیان اینکه همراه داشتن لباس و تجهیزات کامل ورزشی الزامی است و کونگ‌فوکاران باید کارت بیمه ورزشی سال جاری به نام فدراسیون را به هنگام حضور در مسابقات ارائه کنند، تصریح کرد: این رقابت‌ها انتخابی برای شرکت در گزینشی تیم ملی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال رقابت‌های قهرمانی آسیا مهمترین میدان پیش‌روی کونگ‌فوکاران قم است، ابراز کرد: نفرات منتخب رقابت‌های استانی بعد از ماه مبارک رمضان، اوایل تیر ماه به مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ‌فو در کرج اعزام می‌شوند تا سهمیه حضور در پیکارهای آسیایی 2018 ازبکستان را کسب کنند.

عباسی با اشاره به عملکرد موفق بانوان کونگ‌فوکار قم در مسابقات کشوری پیش از ماه مبارک رمضان، بیان کرد: کسب پنج مدال رنگارنگ و همچنین به دست آوردن نخستین عنوان سومی در بخش تیمی مسابقات کونگ‌فو بانوان کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان نشان از تلاش و توان بالای تیم مدیریتی بخش بانوان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم دارد و یک دستاورد بزرگ برای خانواده بزرگ این رشته ورزشی محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfytdv.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما