شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 64502
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم:

دمای قم به 37 درجه می‌رسد

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداکثر دمای استان به 37 درجه خواهد رسید.
دمای قم به 37 درجه می‌رسد
دمای قم به 37 درجه می‌رسد
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان کمی ابری در برخی ساعات افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید موقتی و گرد و خاک محلی است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 17 درجه و 35 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم 18 درجه و 37 درجه است، فردا آب و هوای استان کمی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش موقت ابر و وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه روز یکشنبه هفته آینده آسمان استان قم کمی ابری است، گفت: در آن روز در برخی ساعات شاهد افزایش ابر، در برخی نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید موقتی در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان 16 درجه و 37 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 17 درجه و 32 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با 12 درجه و شهر قم با 32 درجه بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxn93.ak9tz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما