شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 64503
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهای 75 کیلوگرم رقم خورد

نشان برنز ارمغان پاراتکواندوکار قم از مسابقات قهرمانی آسیا

قم نيوز : ملی‌پوش پاراتکواندو استان قم با کسب مقام سوم و نشان برنز به نخستین مدال خود در پیکارهای پاراتکواندو قهرمانی مردان آسیا دست یافت.
نشان برنز ارمغان پاراتکواندوکار قم از مسابقات قهرمانی آسیا
نشان برنز ارمغان پاراتکواندوکار قم از مسابقات قهرمانی آسیا
به گزارش قم نیوز محمدرضا شعبانی تنها نماینده استان قم در مسابقات 2018 پاراتکواندو قهرمانی مردان آسیا بود، ورزشکاری که در دوره قبلی پیکارهای آسیایی نیز عضو تیم ملی ایران محسوب می‌شد اما به مدال نرسیده بود و در رقابت‌های امسال به نخستین مدال آسیایی خود دست یافت.

این در حالی است که چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا در شرق قاره کهن به میزبانی کشور ویتنام و با حضور چهره‌های مطرح از کشورهای مختلف قاره برگزار شد و محمدرضا شعبانی ملی‌پوش پاراتکواندو قم با ایستادن روی سکوی سوم صاحب مدال برنز آسیا شد.

محمدرضا شعبانی هوگوپوش ملی‌پوش قم در وزن منهای 75 کیلوگرم این رقابت‌ها نماینده کشورمان در مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا بود که تنها با قبول یک شکست برابر تکواندوکار کشور تایلند روی سکوی سوم جای گرفت و نشان برنز این رقابت‌ها را به ارمغان آورد.

رقابت‌های قهرمانی پاراتکواندو آسیا با حضور 120 هوگوپوش از 28 کشور به میزبانی شهر هوشیمینه ویتنام در حال برگزار شد که تیم ‌ملی ایران با 10 ملی‌پوش به مصاف رقبا رفت و محمدرضا شعبانی ابتدا به مصاف نماینده کشور کنگو رفت و با نتیجه 22 بر دو حریف را مغلوب کرد.

ملی‌پوش پاراتکواندو استان قم سپس رو در روی هوگوپوشی از تایلند ایستاد اما در پایان دیداری حساس و نفس‌گیر با نتیجه نزدیک 27 بر 26 برابر رقیب مغلوب شد و سرانجام به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها دست یافت، در شرایطی که هدایت تیم ملی را پیام خانلرخانی بر عهده داشت.

شعبانی که دو ماه قبل با شرکت در رقابت‌های قهرمانی آزاد آفریقا صاحب نشان نقره شده بود با کسب مدال برنز آسیا یک گام دیگر در مسیر کسب سهمیه پارالمپیک 2020 برداشت، در شرایطی که امتیاز مسابقات آسیایی برای تکواندوکاران قاره آسیا G4 بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchxmn-.23nkvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما