شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 64508
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم:

ورودی‌های شهر قم سیما و منظر خوبی ندارد

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: ورودی‌های شهر قم نازیبایی‌های زیادی دارد و دارای سیما و منظر خوبی نیست.
ورودی‌های شهر قم سیما و منظر خوبی ندارد
ورودی‌های شهر قم سیما و منظر خوبی ندارد
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی امروز با اشاره به وضعیت ترافیکی هسته مرکزی شهر قم اظهار کرد: طرح‌های پیاده رو سازی در این منطقه از شهر اجرا شده است و شاهد پیاده محور شدن هسته مرکزی شهر قم شدیم و محدودیت‌های ترافیکی در این منطقه از شهر اعمال شده است، اما با این وجود موتورسیکلت‌های بسیار زیاد در هسته مرکزی شهر قم، عابرین را اذیت می‌کنند.

وی ادامه داد: مقرر شده است که شهرداری قم پیش از افزایش مسیرهای پیاده رو در هسته مرکزی شهر قم، از طریق جانمایی یک سری از لکه‌ها در پشت بدنه خیابان‌های چهارمردان و ارم و تغییر کاربری آن‌ها، پارکینگ‌های ویژه موتورسیکلت در این خیابان‌ها ایجاد کند تا وضعیت نابه سامان پارک موتورسیکلت‌ها در ابتدای خیابان چهارمردان بهبود یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: طرح ساماندهی ورودی‌های شهر قم از سمت تهران و اراک از سال‌های پیش اجرا شد و این طرح‌ به پایان رسید، ورودی‌های شهر قم نازیبایی‌های زیادی دارد و دارای سیما و منظر خوبی نیست، اصالت هر شهر در ورودی‌های آن تعریف می‌شود.

بهشتی با اشاره به طرح ساماندهی‌ ورودی‌های شهر قم اظهار کرد: این طرح از نظر ترافیکی در شورای ترافیک استان قم مصوب و برای تعیین کاربری‌های پیشنهادی مشاور به کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده پنج ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: اهدافی که برای ایجاد خط بی آرتی در مسیر بین میدان پلیس تا میدان حضرت ولی عصر(عج) داشتیم، بعد از سه سال آزمون و خطا به آن‌ها نرسیدیم، این خط مشکلات زیادی داشت و این خط از ابتدای بلوار دل آذر تا میدان پلیس جمع آوری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: یک کار پژوهشی و علمی براساس آمار در خصوص خط بی آرتی بین ابتدای بلوار دل آذر تا میدان حضرت ولی عصر(عج) انجام خواهد گرفت تا به استناد آن در خصوص آینده این خط تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcc4pqe.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما