شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 64509
منبع : خبرگزاری تسنیم
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی:

اجرا نشدن امربه‌معروف موجب حاکمیت بی‌حجابی در جامعه می‌شود

قم نيوز : استاد حوزه علمیه با انتقاد از وضعیت بی‌حجابی در جامعه گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر باید در جامعه رواج پیدا کند چراکه اگر این فریضه الهی صورت نگیرد بی‌حجابی در جامعه حاکم می‌شود.
اجرا نشدن امربه‌معروف موجب حاکمیت بی‌حجابی در جامعه می‌شود
اجرا نشدن امربه‌معروف موجب حاکمیت بی‌حجابی در جامعه می‌شود
به گزارش قم نیوز  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی عصر امروز در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر، ویژگی‌های جامعه مهدویت را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: اگر ویژگی‌های جامعه مهدویت به ظهور نرسد جامعه‌ای مطلوب به وجود نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه دعا بدون نماز مستجاب نمی‌شود، افزود: افرادی که در مسیر مهدویت قرار دارند نماز را به‌عنوان یک اصل می‌پذیرند، فردی که با نماز بیگانه باشد اعمال دیگر او موردقبول واقع نمی‌شود.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های افرادی که در جامعه مهدوی زندگی می‌کنند اهل امربه‌معروف و نهی از منکر هستند.

وی با انتقاد از وضعیت بی‌حجابی در جامعه تصریح کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر باید در جامعه رواج پیدا کند چراکه اگر این فریضه الهی صورت نگیرد بی‌حجابی در جامعه حاکم می‌شود.

مؤمنی تأکید کرد: شاید جوانان امروز توجه به برخی امور نداشته باشند اما با یک تذکر می‌توان آنان را به‌سوی اهل‌بیت (ع) و خداوند هدایت کرد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcdnk09.yt0oz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما