شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 64512
منبع : خبرگزاری تسنیم

کمک به نیازمندان در ماه رمضان مورد تاکید همگان باشد

قم نيوز : استاد حوزه علمیه با اشاره به لزوم بهره‌گیری از برکات ماه رمضان گفت: روزه گرفتن و نماز خواندن کار بسیار مهم و واجبی است اما در کنار آن باید به نیازمندان و مستضعفان کمک شود و هیچ گاه از آنها غافل نشد.
کمک به نیازمندان در ماه رمضان مورد تاکید همگان باشد
کمک به نیازمندان در ماه رمضان مورد تاکید همگان باشد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد در برنامه سحرگاهان که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشت: حضرت خدیجه (س) اموال و جان خود را در راه خدا فدا کرد و باید از این بانوی پاکدامن الگوگیری کنیم و همه هستی خود در راه خدا بدهیم.

وی افزود: پیامبر (ص) فرمود که در بحرانی‌ترین شرایط هنگامی که مردم مکه من را رها کردند حضرت خدیجه(س) من را تنها نگذاشت و در زمینه ترویج معارف دینی من را همراهی کرد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: آن سالی که حضرت خدیجه(س) از دنیا رفتند حضرت ابوطالب نیز از دنیا رفت که رسول خدا(ص) دو رکن و یاور اصلی خود را از دست داد.

فرحزاد با تاکید بر لزوم بهره گیری از ماه مبارک رمضان بیان کرد: ماه رمضان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید از این فرصت در راستای تعالی و رشد خود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: روزه گرفتن و نماز خواندن کار بسیار مهم و واجبی است است اما در کنار آن باید به نیازمندان و مستضعفان کمک شود وهیچ گاه ازآنها غافل نشد.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: موسسه حضرت خدیجه از سال 94 در راستای کمک به محرومین، ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) با اولویت زیارت اهل بیت (ع)، زیارت اولی‌ها و احیای سنن فراموش شده از قبیل قربانی و اطعام غدیر به فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdchimn-.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما