شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 64514
منبع : خبرگزاری تسنیم

مراسم ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد

قم نيوز : مراسم ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی با حضور آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان برگزار شد.
مراسم ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد
مراسم ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد
به گزارش قم نیوز مراسم ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی شامگاه جمعه با حضورمراجع تقلید و علما در بیت این مفسر قرآن کریم برگزار شد.

آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلیدشیعیان، آیت الله مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله ملکوتی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام و المسلمین غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام و المسلمین غرویان عضو هیئت علمی جامعه المصطفی، طلاب و روحانیون و اعضای مجمع عالی تفسیر قرآن کریم در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان در این مراسم بیان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که اسلام در محاصره است و باید در این زمان آماده فداکاری بود، تحریم‌ها مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است که باید صرفه جویی شود تا مشکلات به خوبی رفع شود.

مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی نیز در این مراسم با اشاره به ارتحال آیت الله طباطبایی، مردم داری را مهم‌ترین یکی از مهم‌ترین خصوصیات این عالم دینی برشمرد وگفت: رفع مشکلات مردم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این استاد بزرگ اخلاق بود که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد.

مجمع عالی تفسیر قران کریم، دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی به همت دارالقرآن علامه طباطبایی ماه رمضان امسال 150 نفر از اساتیدعالی حوزه علمیه را به سراسر کشور اعزام کرد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcjxiem.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما