شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 64529
منبع : خبرگزاری مهر
در آینده نزدیک؛

اولین شهرک حمل‌ونقل قم احداث می‌شود

قم نيوز : مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم گفت: عملیات احداث اولین شهرک حمل‌ونقل استان قم در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد.
اولین شهرک حمل‌ونقل قم احداث می‌شود
اولین شهرک حمل‌ونقل قم احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز ابوالفضل جمالی گفت: در راستای صیانت و جلوگیری از تضییع حقوق رانندگان ناوگان عمومی حمل بار در استان قم، گشت‌های سیار کنترل بارنامه، از تردد و بارگیری کامیون‌های دارای بارنامه فرا استانی جلوگیری به عمل می‌آورند.

وی افزود: بارنامه‌های صادره از سوی شرکت‌های حمل‌ونقل فرا استانی، وجاهت قانونی جهت دریافت بار در استان قم را ندارند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم ادامه داد: در صورتی که شرکت‌های حمل‌ونقل کالا (غیر قمی) نسبت به صدور بارنامه و معرفی اماکن بارگیری در استان قم اقدام نمایند متخلف محسوب شده و با آنها با جدیت برخورد خواهد شد.

وی تیم‌های گشت کنترل بارنامه را شامل نمایندگانی از پلیس راه، راهداری و حمل‌ونقل و انجمن‌های صنوف رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل کالا دانست و اضافه کرد: پی‌گیری حقوق اولیه خادمان عرصه حمل‌ونقل عمومی از وظایف موضوعه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور است که با جدیت و به شیوه‌های مختلف و در مقاطع گوناگون دنبال شده و می‌شود.

جمالی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ضرورت احداث شهرک حمل‌ونقل استان قم نیز عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و عزم جدی مسئولان انشاالله به‌زودی کلنگ احداث اولین شهرک حمل‌ونقل استان قم بر زمین زده خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf1tdv.w6dj0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما