شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 64530
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات فوتسال جام رمضان قم ؛

تیم‌های «شهدای نیروگاه» و «شهید طهماسبی» حریفان خود را شکست دادند

قم نيوز : در آغاز دور دوم مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام رمضان قم تیم‌های شهدای نیروگاه و شهید طهماسبی حریفان خود را شکست دادند.
تیم‌های «شهدای نیروگاه» و «شهید طهماسبی» حریفان خود را شکست دادند
تیم‌های «شهدای نیروگاه» و «شهید طهماسبی» حریفان خود را شکست دادند
به گزارش قم نیوز رقابت‌های فوتسال جام رمضان قم بامداد امروز شنبه وارد دور دوم مرحله گروهی خود شد و در ۴ بازی برگزار شده در سالن شهید حیدریان قم، ۲۶ گل به ثمر رسید و تمامی مسابقات برگزار شده، برنده داشت.

در این رقابت‌ها از گروه یک تیم شهدای نیروگاه در مصاف با تیم میثاق با برتری قاطع ۷ بر یک میدان را ترک کرد و تیم شهید مهدی طهماسبی نیز در مسابقه برابر جوانان آپکو پارس ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کرد.

از گروه یک، تیم شهید مهدی طهماسبی با ۶ امتیاز صدرنشین شد و صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد و تیم شهدای نیروگاه نیز با ۴ امتیاز و جوانان آپکو پارس با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند و میثاق بدون امتیاز، امیدی به صعود ندارد.

در گروه دوم، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت برابر تیم المهدی جمکران ۸ بر صفر به پیروزی رسید و دیدار تیم‌های شایان گشت و یاران سیصد و سیزده با برتری ۳ بر یک تیم سیصد و سیزده پایان یافت.

در این گروه، تیم دلسوختگان اهل بیت ۶ امتیازی است و تیم‌های شایان گشت و سیصد و سیزده با ۳ امتیاز در رده‌های دوم قرار دارند. المهدی جمکران دیگر شانسی برای صعود ندارد اما تکلیف ۲ تیم صعود کنده در مرحله سوم دور گروهی مشخص می‌شود.

در ادامه این مسابقات امشب، از گروه چهارم تیم‌های کافه گیم منتخب و پوشاک ورزشی مهدیار با هم رقابت می‌کنند و سپس تیم شهید رییس کرمی با منتخب مهاجرین روبرو می‌شود و از گروه سوم تیم تیم‌های محبین حضرت رقیه با رستوران گلریز و کارواش الماس شهر با اتحادیه نانوایان قم الف مسابقه می‌دهند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvmn-.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما