شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 64531
منبع : خبرگزاری مهر
همزمان با ماه رمضان؛

۱۲۰۰ مبلغ دینی از سوی سازمان اوقاف به سراسر کشور اعزام شدند

قم نيوز : مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام ۱۲۰۰ مبلغ دینی همزمان با ماه مبارک رمضان به مناطق تبلیغی و بقاع متبرکه خبر داد.
۱۲۰۰ مبلغ دینی از سوی سازمان اوقاف به سراسر کشور اعزام شدند
۱۲۰۰ مبلغ دینی از سوی سازمان اوقاف به سراسر کشور اعزام شدند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام هادی شفیع زاده با اشاره به اعزام مبلغ توسط سازمان اوقاف و امور خیریه ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: سازمان اوقاف در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی هر سال در مناسبت‌های مختلف مبلغان را به بقاع متبرکه اعزام می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: ماه مبارک رمضان هم از ایام ویژه سال است که هر ساله مبلغان به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و امسال هم در راستای طرح ضیافت الهی هزار و ۲۰۰ مبلغ از قم اعزام شدند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین با اعزام مبلغان بومی هم اشاره کرد و گفت: تعدادی از مبلغان اعزامی هم مبلغان بومی هستند که با توجه به حضور در جوار امامزادگان و آشنایی با منطقه تبلیغی از آنها استفاده می‌شود.

اجرای طرح ضیافت الهی در ۱۸۰۰ امامزاده

وی با اشاره به اینکه هزار و ۸۰۰ امامزاده منتخب مجری طرح ضیافت الهی هستند، گفت: برگزاری برنامه‌های متنوع مانند سفره افطاری ساده، جزء خوانی قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان مصری هم از جمله برنامه‌هایی است که در بقاع شاخص اجرا می‌شود.

حجت الاسلام شفیع‌زاده ادامه داد: در راستای ارتقاء سطح تبلیغی و آشنایی مبلغان با تبلیغ نوین هم قبل از اعزام همایش دو روزه‌ای با حضور شخصیت‌های مطرح حوزوی همچون حجت الاسلام قرائتی، حجت الاسلام ماندگاری و حجت الاسلام رفیعی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه اعزام‌ها برای کلیه استان‌ها صورت گرفته است، گفت: هزینه‌های تبلیغی مبلغان از بخش نذورات و اجرای نیات پرداخت می‌شود.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه، ره توشه امسال را کتاب آیت الله قرائتی پیرامون تفسیر قرآن بیان کرد و ابراز داشت: این کتاب که به تازگی منتشر شده شامل ۲۵ هزار نکته تبلیغی است که می‌تواند کمک فراوانی را به مبلغان داشته باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizwaq.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما