شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 64532
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت گلف استان قم خبر داد

برگزاری جشنواره خانوادگی گلف در قم / صعود به لیگ برتر اقتدار گلف قم را نشان داد

قم نيوز : رئیس هیأت گلف استان قم با اشاره به صعود تیم مردان قم به لیگ برتر گلف ایران از برگزاری جشنواره خانوادگی این رشته در قم خبر داد.
برگزاری جشنواره خانوادگی گلف در قم / صعود به لیگ برتر اقتدار گلف قم را نشان داد
برگزاری جشنواره خانوادگی گلف در قم / صعود به لیگ برتر اقتدار گلف قم را نشان داد
به گزارش قم نیوز رضا دلاوری امروز اظهار کرد: بعد از صعود دلچسبی که گلف‌بازان قم به مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور داشتند، شوق و انگیزه بیشتری در بین علاقمندان به ورزش برای فعالیت در این رشته ورزشی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: گلف‌بازان قم در مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور عملکرد بسیار خوبی داشتند و با کسب مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی این پیکارها در جدال با تیم‌هایی از استان‌های مطرح گلف ایران، به بالاترین سطح این رقابت‌ها یعنی لیگ برتر راه یافتند.

رئیس هیأت گلف استان قم با بیان اینکه صعود به لیگ برتر بار دیگر جایگاه بالا و پیشرفت گلف قم را به نمایش گذاشت، اضافه کرد: آقایان کربلایی، ملک‌لی، منصوری و منفرد در ترکیب تیم منتخب هیأت گلف قم موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی لیگ دسته اول گلف کشور شدند و امیدوارم بتوانند شایستگی خود را در سوپر لیگ ایران نیز نشان بدهند.

وی با بیان اینکه در مراسمی به پاس نایب‌قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول گلف کشور از بازیکنان تیم هیأت تجلیل به عمل آمد، در ادامه بیان کرد: نخستین جشنواره خانوادگی گلف استان قم در سال 1397 به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

دلاوری در ادامه به برنامه‌ریزی کمیته بانوان هیأت گلف قم برای برگزاری یک دوره آموزشی در این رشته اشاره و عنوان کرد: کمیته آموزش بانوان هیأت گلف به منظور افزایش و ارتقاء سطح بانوان گلف‌باز قم از فدراسیون درخواست اعزام مربی کند کرده و بانوان علاقمند برای شرکت در این کارگاه یک‌روزه باید به نسرین دانشور‌ راد مسوول کمیته آموزش هیأت گلف استان قم مراجعه کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8iem.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما