شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 64536
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی سپاه استان قم مطرح کرد

ضرورت جریان سازی درباره وصیت نامه امام خمینی(ره)

قم نيوز : معاون فرهنگی سپاه استان قم گفت: باید در خصوص وصیت نامه امام خمینی(ره)، کار جریان سازی در کشور و استان صورت بگیرد.
ضرورت جریان سازی درباره وصیت نامه امام خمینی(ره)
ضرورت جریان سازی درباره وصیت نامه امام خمینی(ره)
به گزارش قم نیوز اکبر بختیاری ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به حضور مبلغان در اتوبوس‌های زائران حرم امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد اظهار کرد: در هر کدام از اتوبوس‌ها یک مبلغ حضور پیدا می‌کند تا برنامه‌های فرهنگی برای زائران حرم امام خمینی(ره) برگزار شود.

معاون فرهنگی سپاه استان قم افزود: برنامه‌های تبیینی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری و وصیت نامه امام خمینی(ره) در بین بسیجیان استان قم برگزار می‌شود و باید در خصوص وصیت نامه امام راحل جریان سازی صورت بگیرد.

حسن مالکی نژاد عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه این جلسه با اشاره به قیام مردم شهر قم در روز 15 خرداد اظهار کرد: مردم این شهر در روز 15 خرداد سال 1342 از چهل اختران قیام خود را شروع کردند و منشا قیام در آن روز از شهر قم بود.

اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم در بخش دیگری از جلسه گفت: مراسمی برای اطعام هزار KTV از ایتام استان در هفته آینده در مصلی قدس برگزار می‌شود.

حمید رضا شیخ الاسلام در بخش پایانی جلسه با اشاره به لزوم برگزاری تجمع برای قیام 15 خرداد در شهر قم اظهار کرد: مردم این شهر در قیام 15 خرداد نقش اساسی داشتند و باید تجمعی در این خصوص در شهر قم برگزار شود و این تجمع پوشش رسانه ای پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سه راهپیمایی عظیم در طول سال همچون 13 آبان و روز جهانی قدس و 22 بهمن در استان قم برگزار می‌شود , اداره کل آموزش و پرورش استان، دانش آموزان و اولیای آن‌ها را در مدارس برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تشویق می‌کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9k09.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما