شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 64537
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت کاراته استان قم خبر داد

2 مدال طلا رهاورد کاراته‌کاهای قم از مسابقات آتش‌نشانان

قم نيوز : رئیس هیأت کاراته استان قم از موفقیت کاراته‌کاهای قم در کسب دو عنوان قهرمانی و نشان طلا از پیکارهای قهرمانی آتش‌نشانان و امدادگران ایران خبر داد.
2 مدال طلا رهاورد کاراته‌کاهای قم از مسابقات آتش‌نشانان
2 مدال طلا رهاورد کاراته‌کاهای قم از مسابقات آتش‌نشانان
به گزارش قم نيوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات ورزشی آتش‌نشانان و امدادگران سراسر کشور به منظور شناخت نفرات برتر برای قرار گرفتن در ترکیب کاروان اعزامی ایران به مسابقات برون‌مزی در شمال ایران برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در شهر بندر انزلی به انجام رسید، ابراز کرد: ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت‌ها با هدف کسب سهمیه اعزام به کره‌جنوبی رقابت کردند و از استان قم محسن کاووسی و علی‌اصغر یوسف‌زاده نشان طلای این دوره از مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیأت کاراته استان قم در ادامه به برگزاری جشنواره استعدادیابی این رشته در قم اشاره و عنوان کرد: دومین جشنواره استعدادیابی دختران با حضور هنرجویان کاراته و دانش آموزان مدارس مختلف شهر قم به میزبانی خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله قم برگزار شد.

وی سپس به حضور داوران قمی در آزمون گزینش داوران برای اعزام به دوره آسیایی در اردن اشاره و بیان کرد: کمیته داوران فدراسیون کاراته به منظور کسب درجه داوری آسیا در اردن، آزمون داوری را در هر دو بخش کاتا و کومیته برگزار خواهد کرد.

برخوردار خاطرنشان کرد: دوره آزمون و گزینش داوری برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در اردن و کسب اولین درجه آسیایی کاتا و کومیته روز هشتم خرداد ماه در تهران برگزار می‌شود و داوران با ارائه درجه ممتاز کومیته و JA کاتا ملی، معرفی‌نامه از هیات، مدرک قبولی از آزمون زبان انگلیسی و تاییدیه کمیته داوران فدراسیون اعزام می‌شوند.

وی از حضور تیم‌های باشگاهی کاراته قم در فصل 1397 رقابت‌های باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: بخشنامه فدراسیون کاراته به منظور برگزاری لیگ آینده‌سازان و نحوه دعوت به اردوی تیم ملی رده سنی نوجوانان و جوانان به هیأت ارسال شده، ضمن اینکه لیگ برتر سال 97 کاراته با سبک و سیاق جدید برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcefn8p.jh8exi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما