شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 64542
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

نصرت‌الله لطفی: دشمنان در حال تطهیر چهره شاه دیکتاتور هستند

قم نيوز : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، با اشاره به تلاش دشمن برای ارایه چهره تطهیر شده از دیکتاتور پهلوی مظلومیت امروز امام را ناشی از کم کاری دستگاه های فرهنگی کشور دانست.
دشمنان در حال تطهیر چهره شاه دیکتاتور هستند/ امام خمینی(ره) امروز مظلوم واقع شده است
دشمنان در حال تطهیر چهره شاه دیکتاتور هستند/ امام خمینی(ره) امروز مظلوم واقع شده است
به گزارش قم نیوز نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که با حضور مدیران استان برگزار شد، با اشاره به این مطلب که روزهای 14 و 15 خرداد از مهمترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی هستند، گفت: باید به خوبی به این مباحث پرداخته شود تا نسلی جدید هرچه بیشتر با مبانی انقلاب اسلامی و امام راحل آشنا شوند.

وی افزود: با توجه به این که اخیرا تلاش های مذبوحانه ای برای شبهه پراکنی علیه انقلاب و تطهیر چهره دیکتاتورهای پیش از انقلاب و شاهد مظلومیت بیش از حد امام راحل هستیم، باید تلاش کنیم تا چهره واقعی این دیکتاتورها را بیشتر برای نسلی که با امام و شاه آشنا نبوده، ارایه دهید.

لطفی بیان کرد: کم کاری دستگاه های فرهنگی بوده است که امروز شاهد این مظلومیت هستیم و متاسفانه چهره ای دروغین از شاه پهلوی به مردم ارایه می شود و او را با امامی مقایسه می کنند که امثال «هنری کسینجر» در خصوص ایشان بیان کرده که آرامش عجیب و تصمیمات حکیمانه ایشان به شکلی غیر قابل پیش بینی بود که گویی از یک مجرای دیگر این تصمیمات به وی الهام می شود.

وی گفت: امامی که دشمنان ما را این گونه به تحسین وا می داشت که آمریکایی ها در خصوص ایشان سخنان اعجاب آوری بیان می کردند، چرا امروز باید با دیکتاتور بی اراده و ضعیف النفسی مثل شاه پهلوی مقایسه شود؛ کم کاری در این عرصه بوده است که این مظلومیت ایجاد شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با ذکر این مطلب که تبلیغات برای برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در خصوص سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد با همکاری شهرداری صورت گیرد، گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه بر بزرگداشت این قیام تاکید داشتند و سالروز قیام 15 خرداد به صورت ویژه در شهر قم گرامی داشته می‌شود.

لطفی بر لزوم فعالیت هرچه بیشتر در خصوص تبیین وصیت نامه امام تاکید کرد و گفت: روز قدس از جمله تدبیرای حکیمانه امام راحل بود؛ روز جهانی قدس در سال جاری، روز حساسی است و باید تلاش کنیم که افراد بیشتری در راهپیمایی این روز در شهر قم شرکت کنند و در این شهر تنها یک راهپیمایی برای روز جهانی قدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaumni.49nyy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما