کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم خبر داد:

حضور ۹۶ ناشر دینی، حوزوی و قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت قم

خبرگزاری حوزه نیوز , 5 خرداد 1397 ساعت 22:01

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم از حضور ۶۸ ناشر مذهبی، ۱۶ ناشر حوزوی و ۱۲ ناشر قرآنی در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم خبر داد.


به گزارش قن نیوز حمید خرمی، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در نشست خبری به مناسبت برگزاری این دوره از نمایشگاه، با بیان این که ششمین نمایشگاه قرآن و عترت استان در قالب 168غرفه و در پنج طبقه مجتمع ناشران قم برگزار می شود، ابراز داشت: طبقه منفی یک مجتمع ناشران به نرم افزارهای قرآنی، طبقه همکف به ناشران قرآنی، طبقه اول به موسسات قرآنی، طبقه دوم به امور خیریه، طبقه سوم به محصولات فرهنگی و صنایع دستی و طبقه چهارم نیز به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: علاو ه بر 96 ناشر مذهبی، حوزوی و قرآنی، 7 غرفه مربوط به نرم افزارهای قرآنی، 7 غرفه مربوط به کودک و نوجوان، 10 غرفه به امور خیریه، 5 غرفه به امور فرهنگی و قرآنی، 17 غرفه به موسسات قرآنی، 15 غرفه به صنایع دستی، 4غرفه به مباحث عفاف و حجاب، 4 غرفه به بازی های فکری برای کودکان و جوانان و نیز 5 غرفه به نجوم و علوم و فنون اختصاص یافته است.

خرمی با اشاره به این که کلیه محصولات ارایه شده در این نمایشگاه با 20 تا 40 درصد تخفیف به فروش خواهد رسید، گفت: 300 میلیون ریال بن تخفیف از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به ماه مبارک رمضان سعی شده که همچون سنوات قبل، این نمایشگاه در فضایی معنوی و فرهنگی پذیرای عموم علاقه مندان و شیفتگان فرهنگ ناب دینی و قرآنی باشد.
انتهاي پيام / 137


کد مطلب: 64545

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64545/حضور-۹۶-ناشر-دینی-حوزوی-قرآنی-نمایشگاه-قرآن-عترت-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir