پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : 6457
حجازی عنوان کرد:

اجرای پروژه‌های عمرانی روح تازه‌ای در قم دمیده است

قم نيوز : قم نیوز: رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی، پیشرفت‌ این پروژه‌ها را موجب دمیده شدن روح تازه‌ در کالبد شهر قم دانست.
اجرای پروژه‌های عمرانی روح تازه‌ای در قم دمیده است
به گزارش قم نیوز، طوبی حجازی در حاشیه بازدید فرماندهان بسیج خواهران حوزه‌های شهری از پروژه‌های کلان شهری قم  بیان کرد: هدف از برگزاری‌ اردوی بازدید اقشار مختلف از پروژه‌های کلان شهری آشنایی اصناف، مسوولین و نخبگان شهر با این پروژه‌ها است.

وی افزود: با توجه به اینکه کارگاه‌های عمرانی شهر قم در فضاهایی بسته و دور از دید مردم فعال هستند، اطلاعات دقیق و صحیحی در این زمینه دور از دسترس است که این مسئله می‌تواند خود چالشی در امر اجرایی شدن پروژه‌ها در سطح شهر باشد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: این بازدیدها موجب بیان پیشنهادهای مفید در اداره امور شهری می‌شود.

وی ادامه داد: با هر بازدید که در این پروژه‌ها صورت می‌گیرد ممکن است جرقه ای از راهکارهای تازه در ذهن افراد تداعی شود که در اجرایی شدن پروژه‌های شهری تاثیر شایانی داشته باشد.

حجازی ادامه داد: مسوولان در نشست‌هایی که برگزار می‌کنند نسبت به اقدامات انجام شده در پروژه‌ها سخن می‌گویند ولی مردم به دلیل اینکه از نزدیک اجرای پروژه‌ها را مشاهده نمی‌کردند روح تازه‌ای که با اجرایی شدن این پروژه‌ها در سطح شهر دمیده شده را احساس نمی‌کردند.

وی بیان کرد: با بازدید‌هایی که اقشار مختلف جامعه از اجرای پروژه‌ها انجام می‌دهند اکنون روح تازه‌ای که در سطح شهر دمیده شده است را حس می‌کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: در بازدیدی که بانوان دستگاه‌های مختلف شهر قم از اجرای پروژه‌ها داشتند نظرات و پیشنهادات خوبی در نخستین جلسه با شهردار ارائه شد.

وی برنامه آینده شورای اسلامی شهر قم را اتمام پروژه‌های نیمه تمام عنوان و تصریح کرد: به دنبال این هستیم ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را به پایان برسانیم سپس عملیات‌های عمرانی جدید را آغاز کنیم.

وی بیشترین دغدغه شورای اسلامی شهر را اجرایی شدن پروژه مونوریل، مترو، پل سه سطحه ۹ دی و پل جمهوری دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شریان‌های اصلی شهر را به هم متصل کرده و مشکلات ترافیکی شهر را برطرف می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.k092yt0o5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما