کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه هشت:

طرح ممیزی املاک در پردیسان آغاز به‌کار کرد

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 6 خرداد 1397 ساعت 14:15

شهردار منطقه هشت قم از آغاز عملیات ممیزی املاک و مستحدثات این منطقه در سال جاری خبر داد.


به گزارش قم نیوز ابوالفضل مستقیمی اظهار کرد: طبق قانون نوسازی ممیزی املاک هر پنج سال یک بار باید توسط شهرداری ها انجام گیرد تا شهرداری به عنوان متولی امور شهری از املاک و مستغلات در شهر مطلع گردد.

شهردار منطقه هشت با اشاره به اینکه مدیریت شهری برای برنامه ریزی و تصمیم گیری در حوزه مسایل شهری نیازمند اطلاعات دقیق و به روز از شهر است بیان داشت: همیاری ساکنین و شهروندان در اجرای طرح ممیزی املاک بسیار ضروری می باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح، باعث خدمت رسانی هر چه بهینه تر و علمی تر  برای همه شهروندان می‌شود افزود: در این طرح کارشناسان ممیزی با ارائه کارت شناسایی عکسدار ممهور به مهر شهرداری با مراجعه به منازل شهروندان اقدام به متراژ و تهیه اطلاعات و تشکیل پرونده ممیزی خواهند نمود.

شهردار منطقه هشت قم مزایای طرح ممیزی املاک را برشمرد و افزود: ارائه خدمات عمرانی خصوصا آسفالت و فضای سبز، ارائه خدمات شهری مطلوب‌تر از قبیل جمع آوری زباله و تنظیف شهری بر حسب ملک، تسریع در خدمات در هنگام خرید و فروش ملک و اخذ مجوز از شهرداری، مکانیزه نمودن سیستم پاسخگویی به شهروندان و جمع بندی آمار و اطلاعات شهری از جمله مزایای این طرح می باشد.

مستقیمی خاطر نشان کرد: طرح مذکور شامل محلات مسکن مهر و بلوک های آپارتمانی فاقد گواهی تفکیک می باشد.
انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 64573

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64573/طرح-ممیزی-املاک-پردیسان-آغاز-به-کار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir