يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 64573
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه هشت:

طرح ممیزی املاک در پردیسان آغاز به‌کار کرد

قم نيوز : شهردار منطقه هشت قم از آغاز عملیات ممیزی املاک و مستحدثات این منطقه در سال جاری خبر داد.
طرح ممیزی املاک در پردیسان آغاز به‌کار کرد
طرح ممیزی املاک در پردیسان آغاز به‌کار کرد
به گزارش قم نیوز ابوالفضل مستقیمی اظهار کرد: طبق قانون نوسازی ممیزی املاک هر پنج سال یک بار باید توسط شهرداری ها انجام گیرد تا شهرداری به عنوان متولی امور شهری از املاک و مستغلات در شهر مطلع گردد.

شهردار منطقه هشت با اشاره به اینکه مدیریت شهری برای برنامه ریزی و تصمیم گیری در حوزه مسایل شهری نیازمند اطلاعات دقیق و به روز از شهر است بیان داشت: همیاری ساکنین و شهروندان در اجرای طرح ممیزی املاک بسیار ضروری می باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح، باعث خدمت رسانی هر چه بهینه تر و علمی تر  برای همه شهروندان می‌شود افزود: در این طرح کارشناسان ممیزی با ارائه کارت شناسایی عکسدار ممهور به مهر شهرداری با مراجعه به منازل شهروندان اقدام به متراژ و تهیه اطلاعات و تشکیل پرونده ممیزی خواهند نمود.

شهردار منطقه هشت قم مزایای طرح ممیزی املاک را برشمرد و افزود: ارائه خدمات عمرانی خصوصا آسفالت و فضای سبز، ارائه خدمات شهری مطلوب‌تر از قبیل جمع آوری زباله و تنظیف شهری بر حسب ملک، تسریع در خدمات در هنگام خرید و فروش ملک و اخذ مجوز از شهرداری، مکانیزه نمودن سیستم پاسخگویی به شهروندان و جمع بندی آمار و اطلاعات شهری از جمله مزایای این طرح می باشد.

مستقیمی خاطر نشان کرد: طرح مذکور شامل محلات مسکن مهر و بلوک های آپارتمانی فاقد گواهی تفکیک می باشد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexn8p.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما