کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مسابقات فوتسال جام رمضان رقم خورد؛

پیروزی تیم‌های «مهاجرین» و «الماس شهر» برابر حریفان

خبرگزاری مهر , 6 خرداد 1397 ساعت 15:15

تیم‌های فوتسال مهاجرین و الماس شهر در ادامه دور دوم مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام رمضان در قم حریفان خود را شکست دادند.


به گزارش قم نیوز شب ششم مسابقات فوتسال جام رمضان قم بامداد یکشنبه در سالن شهید حیدریان قم ادامه یافت و در ادامه دور دوم مرحله گروهی و در ۴ بازی برگزار شده بامداد امروز، ۱۴ گل به ثمر رسید.

در بازی‌های برگزار شده از گروه سوم، تیم محبین حضرت رقیه در یک بازی نزدیک ۲ بر یک از سد تیم رستوران گلریز عبور کرد و تیم کارواش الماس شهر نیز برابر تیم اتحادیه نانوایان قم الف ۶ بر یک صاحب برتری شد.

با توجه به نتایج دور اول این گروه و پیروزی تیم‌های محبین حضرت رقیه و کارواش الماس شهر در آن مسابقات، این ۲ تیم اکنون ۶ امتیازی هستند و صعود خود را پیش از برگزاری دور سوم، به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده‌اند و در دور سوم برای صدرنشینی روبرو هم قرار می‌گیرند.

از گروه چهارم، تیم کافه گیم منتخب در بازی برابر پوشاک ورزشی مهدیار ۳ بر صفر پیروز شد و دیدار کم گل شهید رئیس کرمی و منتخب مهاجرین یک بر صفر به سود مهاجرین پایان یافت. در جدول کافه گیم منتخب و مهاجرین با ۴ امتیاز شانس اول صعود هستند.

در ادامه این مسابقات از گروه ۶، امشب تیم‌های ذاکر و سپهر با هم رقابت می‌کنند و تیم‌های اتحادیه نانوایان قم ب برابر فست خود زمانیان قرار می‌گیرد. از گروه ۵ نیز الوند و دفتر ساختمانی فجر به مصاف هم می‌روند و تیم حراست اداره برق تهران رودرروی فست فود به اما قرار می‌گیرد.

این مسابقات در ۸ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و از هر گروه ۲ تیم به مرحله حذفی راه می‌یابند. تماشای این مسابقات برای فوتسال دوستان قمی در وقت پس از افطار رایگان است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 64576

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64576/پیروزی-تیم-های-مهاجرین-الماس-شهر-برابر-حریفان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir