يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 64577
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کشتی قم:

کشتی‌گیر قمی به مسابقات بین‌المللی گرجستان می‌رود

قم نيوز : رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام امیر عبدی، کشتی گیر قمی به مسابقات بین المللی کشتی نوجوانان گرجستان خبر داد.
کشتی‌گیر قمی به مسابقات بین‌المللی گرجستان می‌رود
کشتی‌گیر قمی به مسابقات بین‌المللی گرجستان می‌رود
به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار داشت: رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام تمو کازارشویلی به زودی در گرجستان آغاز می‌شود و حضور یک کشتی گیر از استان قم در این رقابت‌ها، این مسابقات را برای کشتی قم دارای حساسیت کرده است.

وی افزود: امیر عبدی، فرنگی کار قم در قالب تیم ملی در روزهای ۱۲ و ۱۳ خردادماه در شهر روستاوی گرجستان بروی تشک خواهد رفت و حضور عبدی در این رقابت‌ها، به معنای دومین حضور بین المللی عبدی در یک ماه گذشته است.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: عبدی چندی پیش در مسابقات کشتی دانش آموزی جهان به میزبانی مراکش شرکت کرد و صاحب مدال شد در حالی که این کشتی گیر قمی در حقیقت فرنگی کار کمکی تیم کشتی استان خوزستان در این رقابت‌ها بود که افتخار آفرینی کرد.

وزیری در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: علی اکبر حیدری فرنگی کار قمی نیز این روزها تمرینات خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار می‌کند و امید زیادی به درخشش حیدری در جاکارتا و کسب مدال توسط وی داریم.

وی عنوان کرد: حیدری اولین کشتی‌گیر قمی است که در بازی‌های آسیایی در رشته کشتی فرنگی به میدان می‌رود و از این نظر در آستانه تاریخ سازی است و توان و ظرفیت کسب مدال را در وجود علی اکبر حیدری می‌بینیم و موفقیت وی در انتخابی تیم ملی و کسب عنوان نخست مهر تأییدی بر توانمندی وی بوده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciywaq.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما