يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : 64582
منبع : خبرگزاری مهر
سرمربی تیم هندبال هدف پویان جوان قم:

عزم تیم «هدف پویان» برای حضور در فصل جدید لیگ برتر هندبال جدی است

قم نيوز : سرمربی تیم هندبال هدف پویان جوان قم گفت: عزم تیم هدف پویان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر هندبال جدی است.
عزم تیم «هدف پویان» برای حضور در فصل جدید لیگ برتر هندبال جدی است
عزم تیم «هدف پویان» برای حضور در فصل جدید لیگ برتر هندبال جدی است
به گزارش قم نیوز زهرا احمدی‌نیا اظهار داشت: فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان امسال به دلیل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و نیز مسابقات باشگاه‌های آسیا زودتر از زمان همیشگی آغاز می‌شود و تیم‌ها از شهریور کار خود را در لیگ آغاز می‌کنند.

وی افزود: تیم هندبال هدف پویان جوان قم سال گذشته در لیگ برتر به دلیل کمبودهای مالی شرکت نکرد و در نهایت با نام سوهان خودکار قم روانه لیگ دسته اول کشور شد و در آن مسابقات با وجود این که مهره‌های ملی پوش خود را به تیم‌های لیگ برتری شهرهای دیگر واگذار کرده بود اما باز هم توانست قهرمانی لیگ دسته اول کشور را به دست بیاورد.

سرمربی تیم هندبال هدف پویان جوان قم گفت: امسال تیم هدف پویان جوان عزم جدی برای حضور در لیگ برتر دارد و برنامه ریزی برای این منظور آغاز شده اما بدیهی است برای حضور در لیگ برتر نیاز به حداقل بودجه‌ای داریم که امیدواریم با قول مساعد مسئولان این اعتبار تأمین شود.

احمدی‌نیا بیان داشت: برای این که از استان خودمان انتظار حمایت داریم دلایلی منطقی وجود دارد. تیم هدف پویان تنها تیم لیگ برتری ورزش بانوان قم است که تمامی بازیکنان، مربیان و کادر آن از ابتدا تاکنون بومی بوده‌اند و هیچ تیم ورزشی دیگری در استان قم چنین شاخصی ندارد و هدف پویان در سال‌های گذشته بدون پرداخت دستمزد به عوامل خود در لیگ برتر حاضر بوده است.

وی عنوان کرد: تردید نداشته باشید که اگر از هدف پویان حمایت مالی قابل قبولی صورت گیرد و بتوانیم تیم را به خوبی آماده و تقویت کنیم هدف پویان می‌تواند برای کسب رتبه و سکو در جدول لیگ برتر هندبال تلاش کند اما این هدف در دسترس به تأمین منابع مالی برای تقویت تیم وابسته است.

سرمربی تیم هدف پویان جوان قم تصریح کرد: فاطمه خلیلی و الناز قاسمی دو بازیکن ملی پوش ما که سال گذشته در تیم نفت و گاز گچساران، نایب قهرمان لیگ برتر شده‌اند به قم بازگشته‌اند و با هدف پویان تمرین می‌کنند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد امسال با پیراهن تیم هدف پویان بار دیگر در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewn8p.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما