کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست هیئت والیبال قم:

تعویق مجمع به معنای تعطیلی فعالیت‌های والیبالی در قم نیست

خبرگزاری مهر , 6 خرداد 1397 ساعت 17:49

سرپرست هیئت والیبال قم گفت: با وجود تعویق مجمع انتخابات، فعالیت‌های والیبال در قم بدون توقف ادامه دارد و تعویق مجمع به معنای تعطیلی فعالیت‌های والیبالی در قم نیست.


به گزارش قم نیوز ابوالفضل احمدی اظهار داشت: برگزاری مجمع انتخابات هیئت والیبال استان قم در ماه‌های اخیر به تعویق افتاده و ما همچنان منتظر برگزاری این مجمع هستیم اما تعویق مجمع به معنای تعطیلی فعالیت‌های والیبالی در قم نیست و فعالیت هیئت والیبال استان قم طبق روال گذشته ادامه دارد.

وی افزود: پس از پایان دوره ریاست بر هیئت والیبال، فدراسیون والیبال من را به عنوان سرپرست هیئت تا زمان برگزاری مجمع انتخابات تعیین کرد و در حال حاضر هم من و هم سایر اعضای کمیته‌های هیئت والیبال استان قم به اداره امور مشغول هستیم و اجازه نداده‌ایم طولانی شدن دوران سرپرستی لطمه‌ای به والیبال استان وارد کند.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: در حال حاضر تیم‌های والیبال دختران ما در حال تمرین و استعدادیابی هستند و در بخش پسران نیز منتظر پایان امتحانات و درگیری تحصیلی دانش آموزان هستیم تا بلافاصله نسبت به تشکیل تیم‌های والیبال قم و اعزامی به مسابقات کشوری اقدام کنیم.

احمدی در مورد عدم برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان قم گفت: عزم ما بر برگزاری این مسابقات قرار داشت و حتی جلسه هماهنگی این مسابقات را نیز با حضور نمایندگان تیم‌های مختلف برگزار کردیم اما مدیران تیم‌ها در مورد نحوه برگزاری مسابقات، مبلغ ورودی و پاداش تیم قهرمان اتفاق نظر نداشتند و این موضوع سبب شد نتوانیم مسابقات را برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: هیئت والیبال سالنی را در اختیار خود ندارد و برای برگزاری هر دوره مسابقاتی، باید هزینه سنگینی را بابت اجاره سالن پرداخت کنیم و در این شرایط توانایی دریافت مبالغ ورودی پایین از تیم‌ها و همچنین اهدای جوایز را نداریم و عوامل هیئت والیبال نیز به صورت رایگان برای هیئت و والیبال کار می‌کنند.

رئیس هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: اعزام تیم‌های والیبال پایه قم به مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش پسران و دختران نزدیک به ۹۰ میلیون تومان هزینه دارد و برای تأمین این مبلغ با وجود حمایت‌های اداره ورزش و جوانان، مشکل داریم اما این مشکلات باعث نشده چرخ والیبال قم از حرکت باز بایستد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 64583

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64583/تعویق-مجمع-معنای-تعطیلی-فعالیت-های-والیبالی-قم-نیست

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir