يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 64583
منبع : خبرگزاری مهر
سرپرست هیئت والیبال قم:

تعویق مجمع به معنای تعطیلی فعالیت‌های والیبالی در قم نیست

قم نيوز : سرپرست هیئت والیبال قم گفت: با وجود تعویق مجمع انتخابات، فعالیت‌های والیبال در قم بدون توقف ادامه دارد و تعویق مجمع به معنای تعطیلی فعالیت‌های والیبالی در قم نیست.
تعویق مجمع به معنای تعطیلی فعالیت‌های والیبالی در قم نیست
تعویق مجمع به معنای تعطیلی فعالیت‌های والیبالی در قم نیست
به گزارش قم نیوز ابوالفضل احمدی اظهار داشت: برگزاری مجمع انتخابات هیئت والیبال استان قم در ماه‌های اخیر به تعویق افتاده و ما همچنان منتظر برگزاری این مجمع هستیم اما تعویق مجمع به معنای تعطیلی فعالیت‌های والیبالی در قم نیست و فعالیت هیئت والیبال استان قم طبق روال گذشته ادامه دارد.

وی افزود: پس از پایان دوره ریاست بر هیئت والیبال، فدراسیون والیبال من را به عنوان سرپرست هیئت تا زمان برگزاری مجمع انتخابات تعیین کرد و در حال حاضر هم من و هم سایر اعضای کمیته‌های هیئت والیبال استان قم به اداره امور مشغول هستیم و اجازه نداده‌ایم طولانی شدن دوران سرپرستی لطمه‌ای به والیبال استان وارد کند.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: در حال حاضر تیم‌های والیبال دختران ما در حال تمرین و استعدادیابی هستند و در بخش پسران نیز منتظر پایان امتحانات و درگیری تحصیلی دانش آموزان هستیم تا بلافاصله نسبت به تشکیل تیم‌های والیبال قم و اعزامی به مسابقات کشوری اقدام کنیم.

احمدی در مورد عدم برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان قم گفت: عزم ما بر برگزاری این مسابقات قرار داشت و حتی جلسه هماهنگی این مسابقات را نیز با حضور نمایندگان تیم‌های مختلف برگزار کردیم اما مدیران تیم‌ها در مورد نحوه برگزاری مسابقات، مبلغ ورودی و پاداش تیم قهرمان اتفاق نظر نداشتند و این موضوع سبب شد نتوانیم مسابقات را برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: هیئت والیبال سالنی را در اختیار خود ندارد و برای برگزاری هر دوره مسابقاتی، باید هزینه سنگینی را بابت اجاره سالن پرداخت کنیم و در این شرایط توانایی دریافت مبالغ ورودی پایین از تیم‌ها و همچنین اهدای جوایز را نداریم و عوامل هیئت والیبال نیز به صورت رایگان برای هیئت و والیبال کار می‌کنند.

رئیس هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: اعزام تیم‌های والیبال پایه قم به مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش پسران و دختران نزدیک به ۹۰ میلیون تومان هزینه دارد و برای تأمین این مبلغ با وجود حمایت‌های اداره ورزش و جوانان، مشکل داریم اما این مشکلات باعث نشده چرخ والیبال قم از حرکت باز بایستد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmtdv.w6djcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما