يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : 64593
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول كميته داوران و مسابقات هیأت بسكتبال استان قم:

بسکتبال قم را پس از سال‌ها در مسير تحول قرار داده‌ايم

قم نيوز : مسؤول كميته داوران و مسابقات هیأت بسكتبال استان قم گفت: به لطف خدا با همتی بلند و یاری خانواده بسکتبال پس از سال‌ها اين رشته را در مسير تحول قرار داده‌ايم.
بسکتبال قم را پس از سال‌ها در مسير تحول قرار داده‌ايم
بسکتبال قم را پس از سال‌ها در مسير تحول قرار داده‌ايم
به گزارش قم نیوز محسن عباسی امروز اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم در تمامی رده‌های سنی، مسابقات لیگ برگزار کنیم و بیش از هزار نفر را با فعالیت‌های متنوع از دوره‌های مربیگری و داوری گرفته تا مسابقات گوناگون در تمام رده‌های سنی بانوان و آقایان در چرخه بسکتبال قرار دهیم، این رشته را متحول کنیم و آوازه بازیکنان، مربیان و داوران بسکتبال قم را بر سر زبان‌ها جاری کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته با اینکه لیگ نوجوانان بسکتبال قم برگزار شد اما نتوانستیم بدون حضور تیم‌های استان‌های هم‌جوار و ادغام بازیکنان در رده نوجوانان و جوانان به صورت مستقل در دو رده لیگ برگزار کنیم، اما به لطف خدا امسال با شرکت تیم‌های بومی به شکل مستقل این کار را انجام دادیم.

مسوول کمیته داوران و مسابقات هیأت بسکتبال استان قم افزود: مسابقات لیگ‌های بسکتبال نوجوانان و جوانان باشگاه‌های قم با حضور هشت تیم در هر دو رده به شکلی حساس، جذاب و در اوج هیجان برگزار شد و در رده نوجوانان تیم‌های ستارگان، مهرام و مهتاب و در رده جوانان تیم‌های ستارگان، مهتاب و خلیج‌فارس اول تا سوم شدند.

وی در ادامه به تمرینات تیم‌های منتخب هیأت قم در ماه رمضان اشاره و عنوان کرد: بازیکنان منتخب مینی‌بسکتبال قم در این ماه روزهای فرد و جمعه به میزبانی سالن شهدای شهرداری قم از ساعت 16 تا 18 زیر نظر مربیان خود به تمرین و آماده‌سازی می‌پردازند.

عباسی خاطرنشان کرد: تمرینات تیم منتخب نوجوانان بسکتبال قم نیز روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ماه رمضان از ساعت 21:30 تا 23 در خانه بسکتبال قم برگزار می‌شود، ضمن اینکه تیم منتخب جوانان در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 17 تا 18:30 روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در سالن شهید امجدی قم به اردو می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwn93.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما