کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت بسکتبال استان قم خبر داد

3 بسكتباليست قمي در اردوي تيم ملي نوجوانان ايران

خبرگزاری فارس , 6 خرداد 1397 ساعت 21:29

رئيس هیأت بسكتبال استان قم از حضور سه بازيكن قمي در اردوي تداركاتي و آماده‌سازي تيم ملي بسكتبال نوجوانان ايران خبر داد.


به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی امروز اظهار کرد: پیرو صحبت‌های انجام شده با مسعود قاسمی مدیر تیم‌های ملی بسکتبال و همچنین علی آرزومندی سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران و بنا به تایید مربیان تیم منتخب نوجوانان استان قم سه بازیکن مستعد این رشته به اردوی تیم ملی نوجوانان می‌روند.
وی با بیان اینکه مربیان تیم منتخب نوجوانان قم ابوالفضل آزادفلاح و حسین زارعی هستند، ابراز کرد: با تایید این مربیان قرار شد پویا حاجی‌خانی، محمدامین آناهید و امیرحسین خازنی به نمایندگی از بسکتبالیست‌های مستعد قم برای تست‌گیری در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور یابند.
رئیس هیأت بسکتبال استان قم بیان کرد: زمان برگزاری این اردو روز جمعه یازدهم خرداد ماه است و امیدواریم با تلاش این عزیزان و استعدادی که از خود به مربیان تیم ملی نشان می‌دهند، در اردوهای بعدی و انتخاب در مراحل بالاتر، فصل جدیدی در بسکتبال قم ایجاد شود.
وی برگزاری منظم رقابت‌های استانی را فرصت شناسایی استعدادهای این رشته دانست و افزود: مسابقات لیگ‌های نوجوانان و جوانان بسکتبال باشگاه‌های قم شور و شوق زیادی در این رشته ایجاد کرد و در هر دو رده نوجوانان با قهرمانی تیم ستارگان به پایان رسید.
سخایی عنوان کرد: در مسابقه فینال لیگ نوجوانان تیم ستارگان با نتیجه 77 بر 56 تیم مهرام را شکست داد و قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم به تیم مهتاب رسید، در حالی که فینال لیگ جوانان بسکتبال قم با برتری 77 بر 35 تیم ستارگان برابر مهتاب و قهرمانی این تیم همراه بود و تیم خلیج‌فارس روی سکوی سوم ایستاد تا دو قهرمانی این رقابت‌ها نصیب تیم ستارگان شود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 64597

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/64597/3-بسكتباليست-قمي-اردوي-تيم-ملي-نوجوانان-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir