پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 6463
حسین زاده خبر داد:

عرضه آخرین تولیدات موسسه نرم افزاری کوثر در نمایشگاه تهران

قم نيوز : قم نیوز: مدیر موسسه نرم افزاری کوثر از حضور فعال این موسسه با ارائه 250 محصول در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
عرضه آخرین تولیدات موسسه نرم افزاری کوثر در نمایشگاه تهران
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی حسین‌زاده با بیان اینکه تاکنون این موسسه در بیش از ۱۰۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی حضور داشته است، گفت: سالنی با عنوان نشر الکترونیک در نمایشگاه بین‌المللی کتاب به موسسات نرم افزاری اختصاص یافته است که موسسه نرم افزاری کوثر نیز غرفه‌ای در این سالن دایر کرده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه ۲۳ اردیبهشت ماه برپا است، اظهار داشت: موسسه در این غرفه محصولات جدیدی که به تازگی تولید کرده است را با تخفیف ویژه عرضه می‌کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ محصول این موسسه در سطوح ملی و بین‌المللی برگزیده شده و موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شده است، اظهار داشت: "نرم افزار شیطان، مامور گمراهی" یکی از محصولات جدید موسسه نرم افزاری کوثر است که برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده که مورد استقبال بازدید کنندگان در نخستین روز از شروع فعالیت نمایشگاه قرار گرفته است.

وی نرم افزارهای جنات، سلسبیل، ترنم وحی، دانشنامه تشیع، آوای قرآن، تواشیح و ابتهال، آوای کوثر، نغمه‌های آسمانی، ترجمه گویای قرآن، و... را از جمله نرم افزارهای ارائه شده در نمایشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.inik49nye5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما